Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3285 besök totalt |
Julklapp till bilen.
Har varit lite inaktiv under en längre period här på forumet, men jag lever än. Ska gå ut och klappa min bil i kväll för första gången sen avställning. Undrar vad silverfisken önskar sig i julklapp? En bättre chaffis naturligtvis men det kan jag inte ge henne just nu. Mjukare krängare kanske och lite längre fjädrar? Ett presentkort hos Ground Control får det bli. Vad önskar sig era bilar?? _________________ ![]() Jan Nagy |
||||
|
||||
Min stackars bil håller på att få ett oljetråg med skvalpskott i.
Sen blir det några sena julklappar i form av en ny motor, nya däck, ny turbo och ic. Man borde byta, bilen får sannorlikt finare julklappar än mig ![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||
"Jag önskar min ägare och förare ett vettig mekargarage...Han har jobbat alldeles för
mycket i höst och inte haft tid för mig. Så nu får man stå här i jobbgaraget och damma igen, med alldeles vanliga bilar", säger min 2000 GTV. "Han ska naturligt vis arbeta sig trött med mig och inte med en massa datortrams". ![]() ![]() ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Re: Julklapp till bilen.
Detta MÅSTE ju vara bilens våtaste dröm...mmm... http://www.covercraft.com/Form-Fit%9 _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Jovani: Det där får jag _inte_ visa för min bil, blir nog fattig då..
![]() Min bil får massa kärlek och julklappar nu, förutom ny länkarmsinfästning på ena sidan så får den ett nytt insug, topplock, diffspärr och massa andra roliga saker som den så gärna vill ha... ...den har varit snäll mot mig, så jag är snäll mot den! ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
.....å min skalman vill ha en Getrag 265:a,
(tydligen en liten fetichist som vill ha lite smisk) ![]() _________________ Staffan Sandelin Manta A -73 Sleeper Manta A -72 Blivande trackdayleksak Ascona A -73 Grus/Is/Busbil BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil |
||||
Specialare 1,25 bar Guru chips för 95/98/100 oktan, fetare bränsleregulator, större spridare, helstålstoppackning (Ultimate headgasket), höjd varvtalsspärr till 7080 rpm, pagid orange runt om, hastighetsmätare med 959 tavla (350 km/h), boost controller, fäste för GPS.
Ja, jag längtar till bansäsongen.. _________________ Anders Hansson |
||||
Till skillnad från dessa Tyska bilar...VÄRLDSHERRAVÄLDE!!! ![]() They're been there, done that...an' it turned out bad everytime.. ![]() ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
Hjulklappar
Min 911 kommer att få ett set splitt nya RUF Classic Speedline-fälgar, en RUF ratt, SSI-grenrör och en front oljekyl. _________________ Kristian Hydén BMW M3 -01 Porsche 911s -70 Alfa Romeo GT1300 Junior -67 Honda VFR800F -16 Honda VFR400r -90 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3285 besök totalt |