Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 2754 besök totalt |
Vad är det för datum som gäller för Spa-kursen? Vore ju trevligt att kombinera med Scuderian någon gång om det skulle vara så att de ligger i princip efter varann! (Patrik: Inte alls! Hoppas även jag komma i ngt snabbare nästa gång!) _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||||
Janne,
jag ska också ner till Scuderian i April. Ser verkligen fram emot en repris på förra årets trevliga körning och umgänge! Det är nästan så att man hoppas på att skidsäsongen här nere i Zürich ska ta slut snarast... om man kör Sportfahrershule på Spa den 25-26 April hinner man med Scuderian som börjar 27 april. Vilken vecka det skulle bli! Patrik, jag minns inte vad du körde förra året. Har du vunnit på lotto sedan dess????. Med en så fin bil höjs ju förväntningarna på din uppkörning väsentligt... Hälsningar, Lars Nottehed _________________ /Lars Nottehed |
||||||
Aha, den "olivgröna" 964 RS:n! Jag såg förresten att den är till salu igen för 440.000 kr... Borde ju göra varenda Porscheintresserad sugen att utöka samlingen. Fast det är klart, om man vill ha en komplett RS-samling med fyra bilar lär der ju bli svårt att hitta övriga tre i samma färg... Antar att det var därför du sålde.
![]() /Lars _________________ /Lars Nottehed |
||||||
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||
kolla in denna länk.... http://www.scuderia-hanseat.de/ _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||
och om Sportfahrershule på Spa? _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Hej pojkar. Då ses vi antagligen i vår. Jag har samlat pluspoäng
här hemma de senaste månaderna. Vi får se hur förhandlingarna går i helgen. Halvschysst bil du skaffat dig Patrik. ![]() ett passagerarvarv?? Får se om jag kommer ner till VLN och värmer upp lite. Varje gång jag träffar X-boys känner jag mig lite sliten efteråt. Bilar, jackor nycklar, hotell mm. försvinner dessutom på ett oförklarligt sätt. Nästan som i Arkiv-X, märkligt. ![]() _________________ ![]() Jan Nagy |
||||||
www.sportfahrerschule.de _________________ mvh Philip Lundh |
||||||
![]() Ja, det är något automagiskt med den där trakten. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
Håller sig på det svarta ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Tack Fredrik för din suveräna lösning...
![]() Men man kan tyvärr inte garantera att de andra gör det, det är det som oroar mig. Jag har inte haft några tendenser till strul under mina 90-100 varv under de 2 veckor jag varit där, men som de säger på utrikiska: Better safe than sorry... _________________ Patrik Ljunggren |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 2754 besök totalt |