| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR @ Barcelona, söndag 13 febr ***
|
3082 besök totalt |
|
*** Spontanrace GTR @ Barcelona, söndag 13 febr ***
Bana: Barcelona Datum: 13/2 Tid: Server upp kl. 14.00, kval 14.30, warmup 14.45 IP: 213.114.66.244 Lösen: rejsa Klass: nGT Racelenght: 20% Fuel: 3x Tyres: 3x Normal mechanical failures!!!!!!!! Weather: Sunny Startmetod: Flying without formation lap. Kval: 4 varv totalt, dvs. 1 utvarv, 2 hotlaps, 1 innvarv GT-bilarna ska vi testa nästa helg... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Kul, jag tänkte prova vara med idag då jag fixat lite inställningar som fick ordning på mina onlineproblem mot andra servrar.
|
|
Argh... En perfekt dag för lite däcksskrik o lakritsremmar (ja jag vet att det snöar
) men inte nere i Barcelona.
och det är då man vaknar till igen och inser att man inte har GTR >
Hoppas att det rullar på för er så det blir bra rejsing när den svenska versionen har landat. Mvh Jhonny _________________ Jhonny Kokko |
|
Mycket knepigt!!!
Varför går det bra för vissa och inte för andra???? Kör ni med 1.2.3.0?? Prova att ställ in ISDN?? istället för cable...det kan funka! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
|
|
hmmm samma för mig >
jag har inställt ISDN men det hjälper inte provade på 2 andra servrer det funkade perfekt. hade liknande problem mot din server igår fast det funkade efter några uppstarter
men idag är det hopplöst jag provade 7 gånger sen gav jag upp _________________ Ruben Fredriksson |
|
|
|
Hade också stora problem att ansluta först, antingen så hittades inte servern eller så krashade spelet totalt när jag anslöt.
När vi gick från warmup till race så försvann alla utom Nikas för mig, sen när de dök upp igen så var de ute bakom pacecar. Och jag stod i depån med DNF
Buggigare bilspel får man nog leta ordentligt efter, och det verkar bli sämre och sämre efter varje patch. _________________ /Anders Kronberg |
|
Server nere...
F-n vad buggigt det verkar vara! För vissa funkar det perfekt och för andra går det åt h-e...knepigt! Tips på vad man kan göra??? Jag skrev warmup men i fel tråd mitt pucko....sorry... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Tack för idag, men tyvärr visade jag inte min bästa sida. Blev förvånad hur lättsladdad bilen var!? Har inte haft samma problem när jag kört GT-klassen på RSC utan hjälpmedel!? Skumt. Standard setup:en borde ju vara hyffsat korrekt.
Problemet med inloggningen är skumt. Första gången det händer för mig. Hoppas få vara med flera gånger. EDIT: Tips är ju att skapa en ny spelare! som SimBin säger att man skall göra. _________________ Ainis Noritis |
![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR @ Barcelona, söndag 13 febr ***
|
3082 besök totalt |