| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
*** Spontanrace GTR @ Donington, söndag 27 febr ***
|
2623 besök totalt |
|
Tänkte att vi skulle köra ett spontanrejs nu på söndag kl 18.00! Vem kan hosta? Vill nån från Telia vara med så är det bra om någon annan gör detta då jag inte fått ordning på min uppkoppling ännu. Bana: Donington Datum: 27/2 Tid: Server upp kl. 18.00, kval 18.30, warmup 18.45 IP: ? Lösen: ? Klass: G2 endast!!! Racelength: 20% Fuel: 3x Tyres: 3x Normal mechanical failures Weather: Sunny Startmetod: Flying without formation lap. Kval: 4 varv totalt, dvs. 1 utvarv, 2 hotlaps, 1 innvarv G2: 993 GT2, 996 Turbo, Seat, Mosler, Gillet, Morgan Max 16 bilar! Anmäl er här! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
|
|
|
|
har snackat med Biggi och han kan hosta han har ej reggat sig på rejsa forumet, han kommer troligen vara med själv.
IP: norpro.se lösen: rejsa tror vi kan testa vara 30 st servern är inställd på 30 iaf. vi har kört 26 st och det funkar kanon om alla väntar med att kliva in på banan då det är 10 sek kvar då tror jag det ska funka vi gjorde så sist och det funkar kanon bra.. sedan att alla tar det lugnt dom första kurvorna iaf _________________ Kenneth "Kemzon" Emanuelsson |
|
|
|
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
2623 besök totalt |