| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
*** Spontanrace GTR @ oscherleben, söndag 13 mars ***
|
2721 besök totalt |
|
Bana: oscherleben Datum: 13/3 Tid: Server upp kl. 18.00, kval 18.30, warmup 18.45 IP: ? Lösen: ? Klass: G3 Racelength: 20% (det är sååå jäkla tråkigt att köra en timme!) Fuel: 3x Tyres: 3x Normal mechanical failures Weather: Sunny Startmetod: Flying without formation lap. Kval: 4 varv totalt, dvs. 1 utvarv, 2 hotlaps, 1 innvarv obligatoriskt depåstopp! Anmäl er här! G3-bilarna är BMW, 911 Cup och Lotus. Jag tycker att vi kör med patch 1.3 också och testar den!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Du menar G 300 klassen? Uppgradera till 1.3 annars så kan jag inte vara med. Min gtr kom med patch 1.3 och Spa på skivorna
Sedan så kan ni väl använda mig som rundningsmärke
|
||
|
Japp...G300 menar jag. Jag tänkte beställa GTR på fredag när den kommer på fredag.
Men vi kanske skulle köra på Biggies server och han har vad jag förstår inte fått 1.3 att funka på sin dedikerade server. Så vi får se hur det blir på söndag! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
GTR finns redan att få nu... FYI det är den Europeiska versionen jag har... |
||
|
Playzone har den hemma, jag sitter och tittar på mitt ex här hemma. Fick det igår men kunde ha fått det
i måndags men jag väntade en dag och fick GT4 & GTR i samma paket. Och det är en Nordic version, på baksidan så är det en dansk, finsk, norsk oen svensk flagga och sen så står det "only for sale in:" |
||
|
Jag skall måste träna så jag kollar om servern är upp senare på kvällen. det är lite vilda västern på de officiella servrarna !
|
||
|
|
||
|
Versionen som gäller är 1.3...
IP kommer. Det beror lite på vem som hostar. JAg har precis fått upp min dedikerade server men har lite problem med brandväggar och så... Finns det någon , speciellt någon med Telia som kan hjälpa mig och testa lite om ca en kvart??? Kanske någon med BBB också... Skriv här i tråden eller PMa mig... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2721 besök totalt |