| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Ile Notre-Dame
|
1, 2, 3 >> 8 besök senaste veckan (5325 totalt) |
|
F1 Ile Notre-Dame
Kommer Kimi att få bromsplatta igen? Får Villeneuve upp farten på hemmaplan? Tar det 50 varv för Bridgestonepuckarna att få upp värmen? Till sist: Scott Speed, vilket perfekt namn på en racingförare!
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
Nu har maggropskänslan återkommit... Se upp för Minardi
Jag tror att teamet kommer hem med minst en poäng när trippen till nordamerika är avklarad Tänk på förra året då "Zolt the bolt" lyckades ta poäng i USA med den då tre år gamla PS04B
Vinner loppet, det gör en tysk. Jag har bara inte bestämt mig för vilken av dom än... _________________ /Kristian Elisson |
||
om det hade varit ett Formel Vee-lopp hade jag kunnat slänga in en slant på din maggrop...
Button kommer vara på pallen, det är min maggropskänsla och förhoppning.
_________________ Fredrik Bolander --VVR-- |
||
|
Tror att Ferrari kan bli lite farligare denna helg också faktiskt. Segern blir en fight mellan Alonso och Kimi. Det är jag övertygad om. Iofs kanske Montoya också vill vara med och leka lite...
Ett däcksrace kommer det iallafall helt klart att bli. _________________ Rachid Rachid |
||
Riktigt kul och min maggroppskänsla var inte helt fel den heller
Eje frågade sig om det var Minardi som gjort framsteg eller Jordan som fallit tillbaka. Skulle nog vilja säga att det är en kombination av de båda. Det är inte så många sekunder upp
_________________ /Kristian Elisson |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Ile Notre-Dame
|
1, 2, 3 >> 8 besök senaste veckan (5325 totalt) |