Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 56 besök senaste veckan (15527 totalt) |
Ring trip 14-19 sept 2005
Hi there, I'm planning a trip middle of Sept for 4 days, leave sweden by boat Wednesday 14th to Keil, returning Sunday 18th. Just thought it would be nice to be with some other's. ![]() let me know if you want to join. cheers Simon. _________________ Simon Latimer |
||
Jag kommer att åka ner så att man är på plats för Torsdagens kvällskörning. Blir två bayerska bilar från Skåne. Vi bor hos Helga Krämer bakom BMW M Testcenter i Nurburg. Vi ses där! / John
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Re: Ring trip...
That weekend is nick named "The Swedish Weekend" as it is tradtion with a rather large group of Swedes visiting that weekend. See you on the ferry! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Jösses!
![]() Jag har ett svagt minne av att jag suttit på Pistenklause och lyssnat på Simons smått osannolika historier. ![]() ![]() Jag kommer fö också att åka ner den helgen. Anländer förmodligen torsdag kväll för att sedan åka hem tisdag morgon. ![]() _________________ Anders Dauner |
||
|
||
Bra idé. Vi brukar ha en första gemensam middag på Zur Burg redan på torsdag kväll så att alla lär känna varandra. På "Surborgen" är det ju oftast lite lugnare vilket kan vara en fördel vid första kvällen. Sedan brukar ju det mesta rulla på av sig själv - mestadels nere på Pistenklause. Hur många härifrån är nere redan till torsdag kväll och är intresserade av hänga på då? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Will be packed with Englishmen on the 9th-12th as some friends in the UK are making their annual autumn trip.
![]() Är själv störtsugen på att åka, hur långt är det från svenska gränsen och går färjorna på? |
||
_________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Zur Burg, Burgstrasse. Go down the main road in the village, in the Y-cross turn left towards the Castle, after 100 meter, you will see Zur Burg on your right hand side. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
kommer komma ner tor. kväll som det ser ut nu , hoppas på minimalt med stau bara , middag låter trevligt
|
||
Snackade just med Ulf Karlsson som skall ner och köra VLN-lopp i helgen. Han pratar med Frau Daniels på Zur Brug och förvarnar om att vi kommer ca 20 hungriga och törstiga svenskar på torsdag kväll direkt efter att banan har stängt.
Vi ses den 15:e september! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Jag kommer ner torsdag em och hänger gärna på "Zur Burg-kvällen".
![]() Jag planerar att vara kvar i Nürburg tills banan stänger måndag kväll(19/9). Sen vänder jag nosen hemåt. Ev funderar jag på att ta en snabbis till Frankfurtsalongen måndag fm(19/9). Någon som är intresserad av att följa med? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Det slog mig att jag nog bara ätit en enda gång på Zur Burg. Då blev vi utslängda när vi ätit färdigt.
![]() ![]() _________________ Anders Dauner |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 56 besök senaste veckan (15527 totalt) |