Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 12774 besök totalt |
Autobahn på femman, diskutera.
Autobahn går just nu på femman. Hoppas MJ kommer tillbaka, det här funkar verkligen inte. Känns väldigt omoget och saknar den professionella touchen som MJ hade. _________________ :: Mikael Lindqvist |
||
Jag känner att jag inte tillhör målgruppen. Men jag kan tänka mig att det kan gå hem i vissa kretsar.
Tror jag får sätta igång och göra mina egna program... ![]() |
||
Den första tredjedelen gav ju snuttifieringen ett ansikte
![]() Jag tyckte dock att den andra tredjedelen lyfte programmet över förväntningarna, kul om man kommer bjuda in fler motorsportstjärnor att testa sin favoritsportbil... Lite kul oxå med intervjun i rx8:an... Men den töntiga lowridersåpan kan dom ju rensa bort direkt... ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||
De lövtunna plast-stötdämparna på M6:an var ju en höjdare det med
![]() Annars tyckte jag att det hämtade sig lite på andra halvan, men fortfarande inte alls ett lysande motorprogram. Herr björk som ändå har lite kameravana sedan tidigare hade gärna fått göra de som Huldt gjorde, det kändes väl stapplande som det var nu. Sen förstår jag inte riktigt idén med att ha M6-reportaget utspritt i smådelar under hela programmet. |
||
Tycker att det var ganska okej. Kommer ju helt klart att titta på det.
Faktum kvarstår. Top Gear är bäst. Synd bara att alla andra program ska sända repriser ifrån gamla Top Gear avsnitt. Det var ju ett tag sedan man såg dem. Var ju faktiskt ovanligt mycket inslag ifrån banan för att vara ett svenskt motorprogram. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
Kul att regerande STCC-mästaren kunde vara med
![]() ![]() Inte visste jag att Thed Björk vann STCC förra året ![]() ![]() ![]() Nåja, programledaren verkar ju ha NOLL koll på bilar iallafall. På det sätt som han avfärdade F430 inför Kenneth Hansen... Vilken människa som helst med liiiiite bilintresse kan ju INTE tycka illa om F430 och dess oerhört erotiska ljud! Raggarinslaget var väl lite smårolig, men...bahh, sånt hör ju inte hemma i ett seriöst motorprogram direkt. Mera i Ronny&Ragge ![]() Snälla Kanal 5, ge oss MJ tillbaka ![]() _________________ Rachid Rachid |
||
Jag tycker det var mycket sämre än Motorjournalen men faktiskt bättre än både Prestanda och Mera Motor, säger väl iofs mera om nivån på de två programmen. Att det var mycket bana i reportagen hjälpte upp det mycket.
_________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
Jag hoppade mellan kanalerna.. Gör som jag och maila till info@kanal5.se och skriv vad ni tycker!! _________________ Rachid Rachid |
||
Saknades bälte i något inslag också. ![]() |
||
Som vanligt är de flesta mer negativa än jag när det gäller TV-program. Det jag inte gillade var att de visade snuttar med hopp fram och tillbaka och dessutom har jag väldigt svårt för Huldts hojtande när han kör. Det känns en smula överdrivet...
Faktafel i all ära, men det var en OK blandning av reportage. Vill man se banracing kan man ju klippa över till MotorsTV istället... ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
För fjunisar på moped och wunderbaumägare
![]() Prata-snabbt-Petter betygsätter bilar ![]() Ingen Audi TT i Audi Club Schweden lyssnar på Isaksson ![]() Någon lokal rockförmåga försöker köra på bana ![]() Tv:n stängdes av ![]() Nu vet man vilka proffs MJ var/är ![]() Sätt Peter S bakom ratten igen. Bums. ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 12774 besök totalt |