Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2689 besök totalt |
2005-09-25 Challenge på Tullinge
Det är väl lika bra att börja en smutskastningstråd.... ![]() ![]() www.challenge.nu _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
||||
och jag är tillbaka för att piska kollegans tid igen... ![]() Bilen är äntligen frisk igen! ![]() |
||||
Är det för sent att anmäla sig?
Jag har aldrig kört Challenge -det skulle vara kul att testa på. Kommer att ha Audin i Stockholm den helgen, så det hade varit kul att se hur det skulle gå... |
||||
dissar nog challenge till förmån för gelleråsen
![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Min bil står på ringen, den lär komma till helgen. Även om jag får den i tid så vet jag inte om jag orkar köra. Ja det känns faktiskt så efter 14 intensiva dagar på ringen med Scuderia kurs och frikörning. Nu har man ju ätit bromsklossar till frukost lunch och middag allt för länge. Kör hårt, eller som Rickhard Göransson och Thed Björk sa på ringen. De bara fullt som gäller
![]() Tat lungt min bil är hel ![]() Ju längre tid man är på ringen, ju mer olyckor ser man, man blir glad när man hör att det gått bra trots bilar/MC är utom räddning. Men man gör klokt i att vara väldigt ödmjuk inför detta, jag är så trött på kommentarer som, hur kunde han/hon köra av där o s v. Det kan finnas över 100 olika skäl till varför olyckor händer. Ibland är det av maskinell/mekanisk/tredja part och inte förarfel som det oftast är. Har man inte smällt så kan man vara absolut säker på att man för eller senare sitter i räcket någonstans och undrar hur i helve.... det kunde hända. Ha så kul, jag är övertygad om att tiderna går ner för alla som kört fler gånger än 1 gång, de gör de alltid ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Behövs ingen smutskastning... bara kolla i resultatlistan så ser du att jag är snabbare än dig... ![]() ![]() ![]() Försöker bara hjälpa till i smutskastningshausandet.... |
||||
Kommer! (om nu inte bilen mot förmodan strejkar efter Lazzat RS Finalen i morgon...) |
||||
![]() ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
||||
Jag har lyckats få en plats, så jag kommer. Tänkte ta med mig Audin. Har aldrig kört challenge tidigare, så jag behöver nog minst 1 min 15 sek för att ta mig igenom banan... ![]() |
||||
1,15 är ju en hyfsad tid i Challenge... ![]() ![]() Ses i morrn Erik! ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2689 besök totalt |