Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5164 besök totalt |
Jaha då var man Ferrari mekaniker då!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fick ett roligt telefonsamtal idag...... Jag har sökt till det här http://www.myn.se/pdf/ferrari.pdf Dom ringde i fredags och sa att jag hade gått till final ibland dom som sökte ![]() Så idag ringde dom och sa att jag hade blivit utvald att bli Ferrari mekaniker åt Tony Ring som kör Ferrari Challenge..... Nu kan man titelera sig ferrari mekaniker också ![]() Så nu ska man till Café opera på torsdag för pressrelease ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
man får lov att gratinera till den fina utnämningen.
säg nu något snällt om rejsa.nu på presskonferensen. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Stratosquattro: Vilket team meckade du för???
Jan Nagy: Vet inte än, igentligen ingenting eftersom det var frivilligt med dom håller på och förhandla ifall jag inte kan få lite lön.... Men går det bra i år så kanske jag blir anställd nästa år..... _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Jag kommer inte tyvärr att åka med på den europeiska serien utan bara den skandinaviska
![]() dude: Får jag chansen så kommer jag självklart att göra det ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Jo jag vet vem kroken är, pappa körde rallycross med honom....
Jag känner Erik som jobbar hos kroken... Är han kvar där, vet du det??? _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
okaj, vem är din pappa då? Jag vet inte om Erik är kvar. Men du bor väl rätt nära hans ex-skola? _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||
Är bara avunsjuk på dig. Ta tillfället, man vet aldrig vart det slutar. Stort grattis o lycka till. _________________ ![]() Jan Nagy |
||
Stratosquattro: Farsan heter Lars Lilja, han byggde sveriges första bakhjulsdrivna S40 i supernationella klassen.. Han var ett år före Gunnarson byggde sina.....
Jag går i Eriks "ex-skola".... Jocke: Jobbar du på Podium eller??? _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Jocke:
![]() ![]() okej, det var jag också till idag ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
|
||
![]() hihi börjar bli lite pirrigt ![]() ![]() ![]() Nä men jag ser det som ett stort steg att komma någon stans inom motorsportens rättså hårt stängda dörrar.... Nu kommer jag att få erfarenheter och rutin och en massa kontakter som är det absolut viktigaste inom motorsporten om man vill komma någon vart ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Vad kul!!!
![]() ![]() 18 år och redan kommit så långt! Var är du när du är lika gammal som jag? Själv sitter jag med en gammal Golf på halsen ![]() ![]() Å andra sidan så trivs jag rätt bra med det också. ![]() *)Förresten, lite mer inblandad har jag väl iofs varit när jag nu tänker efter. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5164 besök totalt |