| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 4/10, 6/10, 7/10 & 12/10, 20:00
|
3 besök senaste veckan (4432 totalt) |
|
Servern öppnar 20:00. Första rejset 20:30. Serverinfo (dedikerad server) IP: 194.47.145.235 (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Bilar: NGT Banor: Rejs 1: Mantorp http://macen.nullnet.com/GTRMantorp.zip Rejs 2: Donington Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Rejset varar i 15 minuter per bana. Alla är välkomna! _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Kul att det här skitspelet aldrig kan funka till 100%. Nu är det ljudet som lagt av denna gången.
Har ominstallerat drivrutinerna. Får väl ominstallera GTR med och se om det hjälper.
EDIT: Nu jäkla morrar boxermotorn som aldrig förr. Omisntallation av GTR gjorde susen.
Resultat Mantorp (snabba 15 sekunder):
Eftersom att jag inte var med på Donington, kan jag inte posta något resultat. Såg att det bara var fyra som körde. Lite synd. Hoppas på mer folk en annan dag. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Synd att det strulade. I söndags funkade allt kanon, två dagar senare är allt som vanligt igen...
Donington blev (tror jag): Peter, jag, JohnW och Tony G. Ganska kul ändå jag och Peter fajtades en del. Sedan snurrade man ju och kom aldrig riktigt ifatt
Ett stort tack ska du ha för att du orkar med att hosta så ofta som du gör
_________________ Rickard Madsen |
||||
|
Äh, allt går åt pipan denna dagen verkar det som. Men nu tror jag att GTR ska funka. Servern funkar iaf, det är det viktiga.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Vi kör i kväll igen. Samma tid.
Rejs 1: Magny-Cours Rejs 2: Falkenberg http://macen.nullnet.com/Falkenberg_GTR.rar _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
|
||||
|
Servern verkade inte gilla Falkenberg. Kraschade två gånger i rad med den banan.
Resultat Magny-Cours:
Monza:
Monza (igen):
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
ok, tack för ikväll!!
Kul race var det allihop. Alla var tillräckligt disciplinerade Avåkningarna (typ 5 st) skötte jag helt på egen hand.... 360n är inte speciellt förlåtande när den väl vill lämna asfalten....
_________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||||
Konstigt, det fungerade alldeles utmärkt förra veckan när vi körde där med BMW Z3M. _________________ Staffan "Garvis" Halth - kör M5 Touring |
||||
|
Visst gjordet det det. Men idag gick det mindre bra. Får ge den ett nytt försök någon annan dag.
|
||||
|
Vi kör i kväll igen. Samma tid.
Rejs 1: Imola http://macen.nullnet.com/GTRMantorp.zip Rejs 2: oschersleben (ingår i spelet) _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Tror det blev fel länk till Imola, det ska väl vara: http://macen.nullnet.com/gtr-imola3.
_________________ Erik Söderblom |
||||
det lades ju in 4 st imola banor vilken av dom? _________________ MVH Roger Brorsson |
||||
|
Tack Yoji. Fel av mig.
Roger: Den vanliga "Imola" är det vi kör. Saxat från read-me-filen: "The tracks are compatible - so you run on-line without problems also if we have different version loaded. For example: Photoreal Day vs GTR Dusk" _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Skoj som vanligt.
På söndag kör vi igen. Jag postar angående det på söndag. Resultat Imola:
oschersleben:
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3 besök senaste veckan (4432 totalt) |