Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5970 besök totalt |
Cool Saab!
De här bilderna har jag SNOTT från Fredriks SLC sida ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Ja jag har en till..... AL kommer hoppa högt
![]() Fast rättning... det är inte SLC som ställer ut Diners... utan Diners som ställer ut och gör reklam för SLC..... ![]() Biild kommer snart |
||||
|
||||
Den gröna i bakgrunden är rätt ball med....en saab 92 som ser helt original ut med Griffin V6
![]() |
||||
Tyvärr... jag förminskade dom snabbt till SLC sidan och sparade inte originalen... Men jag kan ta med en bättre digitalkamera imorgon och ta fler bilder på bil och teknik.... jäkla snyggt bygge faktiskt....
|
||||
|
||||
Den såg jag på förra bilsalongen! Snacka om "sleeper"! ![]() ![]() ![]() Måste erkänna att det var den bilsalongens roligaste bil i mina ögen! Tänk att bli omkörd av den i drygt 200 blås! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Här kommer det lite fler bilder på Diners bilen som Magnus ville..
![]() Förarens lilla kryp in... mysigt ![]() ![]() Bak fanns det inte så mycket , men maskot har dom. ![]() Borde räcka till för att få hejd på loket. ![]() Venturi tunnlar är modernt ![]() Vingar är snyggt. ![]() Min dotter är inte helt övertygad om att Diner's Saab är den bästa bilen. ![]() Den här bilen var hennes favorit.... ![]() ![]() |
||||
|
||||
Que? Är det inte tillåtet med turbo på dessa bilarna eller? Annars är ju Saabs eget Trionic 5 väldigt lättmappat... _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
Jorå det är tillåtet med Turbo och det har dom... fast jag har ingen aning om vilket styrsystem dom använder men MOTec låter rimligt... Trionic systemet är säkert bra men original-system brukar sällan hänga med när det ska räjsas och ha 720 Hk som dom hade i början av förra säsongen.... Nu är det väl lite lägre och mer framdäcksvänligt. |
||||
Trevligt att ni tycker om bilen.
![]() ![]() Jag kan lägga upp en del bilder senare ikväll när jag har laddat ur kameran. Motorstyret är som nämndes innan ett Motec M800 Får väl passa på att göra lite reklam för vår nya hemsida också http://www.dc-racingteam.com _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
![]() Jim är inte helt övertygad om att en Viper är den bästa bilen. ![]() Den här bilen var Jims favorit.... ![]() ![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
|
||||
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5970 besök totalt |