Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7927 besök totalt |
Någon som bandar? jag har tyvärr inte möjlighet att se det direkt, men ladar gjärna ner det om någon spelar in.
|
||||
Hmm... konstigt, när man tittar på kanal 5:s hemsida så står det att det börjar 23.15 så jag vet inte vilken tid man ska gå efter.
Men det är nog säkrast att lita på deras egna hemsida först och främst och bänka sig 23.15 ![]() _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Finns viss risk att jag är med i programmet. Det är INTE kul att se sig själv på tv.
![]() Verkligen bra sändingstid. Alla jag känner sover då. ![]() |
||||
Ja sändningstiden är ingen höjdare precis, bara att ställa videon eller något liknande.
Man får dock vara tacksam att det finns ett alternativ till autobahn nu iaf sen hur bra det är återstår att se. Men erfarenheten säger att när Sundfeldt är med så blir det bra. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
För att vara första avsnittet så tycker jag att det var helt ok!
![]() Kommer fortsätta kika ![]() Skulle dock vilja se mera ![]() ![]() _________________ Mvh // Niklas L |
||||
Håller helt med, kul att följa fajten. och grattis till segern din linslus. Tyckte programmet i övrigt var över förväntan, såna här småsatsningar brukar ha en tendens att bli väldigt amatörmässiga med darriga kameror, dåligt ljud och nervösa programledare men programledarna var ju kanon och resten höll samma standard. Det enda jag har att klaga över var att Kennet var lite hispig som kommentator men han lugnar nog ner sig allt eftersom serien fortlöper. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Viss risk....ja, det gäller ju att man inte tar i så man skiter på sig! Årets underdrift? ![]() ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Jaaa! ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Det var ju ett klart banträffs/depåbesöksorienterat fokus, så det är inte konstigt att det går hem här
![]() Vi bryr oss inte om att Kenneth var lite flåsig som kommentator (Det tog väl ett halvvarv innan han snurrat färdigt om slipstreaming) och att det är mycket handkamera och rörigt med folk överallt. Det hade en trevlig känsla som påminner om ett vanligt depåbesök (man kan få se de mest fantasiska saker men kan aldrig räkna med att se allt). Hoppas att det kommer att "gå runt" för femman och att de får lika vidare under nästa säsong (då kanske med fokus på nån annan klass). Men jag tvivlar på att detta ligger mitt i femmans målgrupp (vad den nu var) eftersom målgruppen inte borde vara speciellt annorlunda från MotorJounalen. |
||||
![]() ![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Påminelse
Avsnitt 2 ikväll kl 23,30
_________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||
Thihi...
Jag har tydligen något gemensamt med Peter Sundfeldt... ![]() ![]() Samma typ av smäll, ungefär samma skador, ungefär samma pengar... jag citerar: "själva chassit har klarat sig men bärarmarna har gått åt..." /smälldert ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7927 besök totalt |