Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (27210 totalt) |
Ferrari 360 Challenge
I går var jag och hämtade nytt projekt. En bil som jag kommer åka i Ferrari challenge och ev slc 400hk 1150 kg Paddel växlig "once u padell u never go back"citat av gaute.... Låter bilderna tala.... ![]() ![]() ![]() ![]() Frågor? (och inte typ hur mycket väger den med mig i?!!)) _________________ Niclas Thorvaldsson |
||||
|
||||
oj.
Jag är fruktansvärt avundsjuk ![]() ![]() |
||||
e du miljonär rik eller har du mycket pengar
![]() finns det inget pedalställ på bilen eller syns det inte på bild.. mycket tuff bil. |
||||
Snyggt ekipage (lite tappahakanvarning när kåpan på släpet lyfts
![]() ![]() E-märkta OMP-grejjen borde vara brandsläckningen. Det ser lite slitet ut på golvet efter fötterna, lite halktejp fixar skivan ![]() |
||||
E:et står ju för Eject. För katapultstolen som kan va bra att ha när det håller på att gå åt skogen ![]() ![]() Den moccainredningen är bara för sexig! Lycka till med racingen! Kul att det finns folk som vågar använda sina bilar till fullo! ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Mycket vackert! Tappar hakan och gratulerar så hemskt mycket!
Min fråga är också om den är gatlegal. Sen har jag en bonusfråga. Finns det paddlar i kolfiber? Annars tycker jag att du ska tillverka sådana. Ex. Sportec paddlar i kolfiber till Audi RS6 ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
![]() CD/386 ser liknande ut iaf. |
||||
Tackar för gratulationerna!!!
Bilen har gått i challenge serien i sverige 3 säsonger(ca 15 tävlingar) Nix inte gatlegal.... Kraniel var inte avundsjuk...banklån kan alla ta...(finns nog med avundsjuka som visar det på andra sätt änn du) Sweanders: Not jet. Passar på att tacka Autoropa för lånet av trailer samt passande suv ![]() Nä är inte miljonär och har man en dyr hobby så har man inte mycket över.Nu sneglar vi på mitt expert område: Spendera. Pedelställ sitter i.Två pedaler och ja det finns automat läge. ![]() MatroxMGA blir nog inga RR banmöte i år... OMP i mittkonsol är brandsläckare,sitter tank bakom passagerarstolen(om någom vill åka med?)Ett mustycke i cupén ett i motorutrymet. Instämer på moccainredningen grym.. Paddlar finns i kolfiber MEN???? Zatzy varning? bling bling... Den här är mycket läcker oxå... ![]() _________________ Niclas Thorvaldsson |
||||
Skämtet kanske inte framkom trots smileyserna? ![]() Ska sluta pladdra OT nu ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (27210 totalt) |