| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
highcoastracing
|
1, 2 >> 13557 besök totalt |
|
highcoastracing
Några här som planerar att köra? Några bilar på gång som man inte vet om? Eller finns det körsugna här som sakanar team? (vi planera ev att ta in någon förare till i vårt team) http://www.highcoastracing.com/ |
||||
|
Sommarens tävlingar:
Deltävling 1 - 2006-05-12 Tre timmars race Deltävling 2 - 2006-06-09 Tre timmars race Deltävling 3 - 2006-08-18 Tre timmars race Final - 2006-09-09 Sex timmars race Banan:
Bild och uppgifter från: http://www.highcoastracing.com/ |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Inga fler här som vill ge sig till känna och ansluta till denna integsrejsing-barfotarejsing?
reglementet står att finna här http://www.highcoastracing.com/HighC
|
||||
|
Re: Fler bilar
De väntar på sbf,s godkännande... |
||||
|
Är Du på gång med någon bil då? |
||||
|
topp tre 2005
var: 1 Team SH Servicecenter Opel Kadett GSI 2 Fjällsjö Racing bil 1 Opel Corsa 3 Nr 8 Racing Team Volvo 440 GLT |
||||
|
Inte direkt...
Men har en gammal CRX ståendes utanför garaget som kan bli ett bra 9-timmars objekt.
Börja bygg den passar väl fint om det blir klart med nya hcr klassen med?
|
||||
licenskurs kommer att finnas innan sommaren... som sagt vi har ev. förarplatser
|
||||
Kunde inte låta bli att posta dessa bilder nedan som togs i augusti 2005, då det är samma bil som ovan som bytt serie, reglemente och lag. Nuförtiden körs Gula Faran i MSLS (8 timmars, www.msls.info) klass 4 av Scuderia Danderyd, även om bilen just i dagarna håller på att väckas ur vinterdvalan.
Hälsningar Jens H. Scuderia Danderyd _________________ //Jens Hansson BMW 335i -07 Saab 9-3 SE TungtrycksTURBO -99 |
||||
|
Tog licensen i höstas.. vet ej om den är giltig längre
Man skulel ju hinna med å köra upp å så mm ...
Skulle varit roligt att få testa på men eftersom det inte finns så mycke intresse så få jag inte med mig nån att bilda Team.. _________________ MVH Roger Brorsson |
||||
Vet av några intresserade... |
||||
Mattias// om man får för sig att man vill provköra Midlanda och HCR vid något tillfälle... är det möjligt? _________________ /Kristian Elisson |
||||
Vi kan nog alltid skramla fram en förarplats i vår bil... om nu allt går enligt planerna så vi är startklara
För att bara testa banan så samordnar jag två bandagar i sommar
|
||||
|
dom gjorde riktigt bra reklam för det här på 1 maj utställningen i ö-vik och jäklar vad jag blev sugen att skaffa fram en bil och börja bygga.
men är ju ett problem.
kommer nog att flytta snart och polarna/förarna man raggat upp för att skaffa bil m.m kommer ju att splittras åxå pga plugga på annan ort. men ska verkligen försöka se om det går att fixa på något sätt men om det blir av kommer det nog ta ett tag innan en bil är klar. hoppas att man får se några fler bilar härifrån i framtiden på banan. _________________ Martin Gunnarsson Kör 200sx s13 (under uppbyggnad) |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
highcoastracing
|
1, 2 >> 13557 besök totalt |