Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2971 besök totalt |
50 bilar du måste köra innan du......
Hur många har du kört? Jag ligger nog inte i topp med 4 st..... http://www.autoexpress.co.uk/?top50d |
||
Det finns säkert ngn som ÄGER 15 till 20 bilar på listan
Dessutom leder du iom att du äger en av dem (nästan för det är väl en mk2 duhar) Min alfa kanske räknas in bland 5£ nails > ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Nix, jag räknade inte med Gti:n. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Fem av dom har jag på meritlistan! Sex om man får räkna min Audi 80 quattro till Audi quattro.
![]() Äger en av bilarna på listan och har ägt ytterligare en. Måste editera lite... Tittade en gång till nämligen. Sju blev det ju! 1. BMW Z1 2. Alfa Romeo V6 3. Ford Sierra Cosworth 4. Peugeot 205 GTI 5. Bubbla 6. Subaru Impreza Turbo 7. Golf GTI mk1 _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
6...
Vi kan väl lista dom, blir lite mer diskussion då... Daf 55 Audi Quattro Peugeot 205 VW Bubbla Golf GTI Citroen DS ![]() _________________ //Robban Livsnjutare, inte bara med hjälp av bilar... http://robsonsblogg.blogspot.se/ |
||
Woohoo!
11 st. blir det för mig...dom flesta tyvärr "vanliga" bilar förutom Porsche C2 och Fiat 500 (första bilen jag överhuvudtaget har kört) som är lite mer udda. 12 om jag räknar 5£-bilen... ![]() Edit: Jaggan XJ DAF 55 (med sin skumma låda) Smart Mini (fast bara gamla modellen) Range Rover (ska det vara tufft att köra?) Audi Quattro Land Rover (och det är tufft också?) Pug 205Gti Bubblan Fiat 500 VW GTI 996 C2 5£ _________________ G o r a n A m c o f f |
||
Ni som planerar att köra alla, här är några godbitar att leta efter.
Lycka till. ![]() McLaren F1 Ferrari 575 Maranello Lamborghini Murcielago AC Cobra Ford GT40 Honda NSX Type R Nissan Skyline GT-R Tänk på att det ska vara en äkta AC Cobra och en äkta Ford GT40 samt inte någon vanlig NSX utan en Type R. ![]() ![]() |
||
Jag räknade fel (missade den billiga bilen och Cossien).
Köpt en Volvo 343 för 8kr Alfa Romeo V6 (156, 75, GTV 6) Sierra Cosworth Smart Cab. MINI (nya) Audi Quattro Peugeot 205GTI VW Beetle Subaru Impreza turbo VW Golf GTI Lustigt nog saknas alla "dyra" bilar. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2971 besök totalt |