Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (8725 totalt) |
2006 Petronas Malaysian Grand Prix
Fredagsträningarna körda: http://www.formula1.com/race/result/ _________________ /David Söderblom |
||||
Ztv sänder ju även kvalet på lördag morgon. Tror att sändningen börjar 06:55.
www.tvprogram.nu F1!!! ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Tror jag bandar träningen, kan inte ha väckarklocka båda dagarna!! ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||
Kval är väl inte träning? ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Tyvärr är kvalet skitsegt iår när de får flera varv på sig...
Tyckte ärligt talat bättre om one-lap qualify. Då var det inga misstag som gällde, och man fick se hur varje bil, och förare presterade.. nu får man se lite av den o den o den.. man får aldrig någon bra uppfattning om vad som händer. _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Eftersom jag saknar Viasats kanaler (TV3, ZTV etc.) kan jag rekommendera tyska RTL till er andra som också saknar Viasat men har parabol.
_________________ /David Söderblom |
||||
Jag får absolut hålla med. Det nya systemet var klart mycket bättre ![]() |
||||
Mera action.. Det händer liksom mer saker under en hel timma. Det är go go go! Envarvskvalen var ju de tråkigaste.. Då kunde det ju vara enormt orättvist med tanke på vädret.. Absolut det sämsta. Då var det bättre med en timmas kvalen förr. Men då var det ju så förbannat segt med en Minardi åkandes själv de första 45minuterna.. Tror att majoriteten är ute efter lite mer action. Och det är vad de har fått. Jag hör till de som tycker att det nya kvalsystemet är bra mycket bättre. Speciellt om man ger det lite tid.. _________________ Rachid Rachid |
||||
Som Rash säger så händer det mer. Jag tyckte om det äldre systemet med kval på fredag och lördag. Visst var det väl så att den bästa tiden på fredag eller lördag gav 1:a position.
En bil i taget i kvalet funkar på ovalbana. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Tidskval 18 mars 06:55-08:15 ZTV
Race 19 mars 07:55-10:15 ZTV Inga problem med att kolla vare sig den ena eller den andra. Med en 5 månaders grabb som börjar jollra vid 6-tiden och den äldre 6-års grabben som vaknar strax därpå så e det fullt liv i huset innan 07.00 ![]() _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
Morgontrött??? Man kan väl inte få bättre sällskap till frukosten än ett F1-kval, ja det skulle vara loppet imorgon då!!!
![]() ![]() |
||||
![]() ![]() 75% av Ferrariförsedda motorerna på griden har bytt motor.. Inte bra.. Ska nog dricka lite mer Bud och sponsra Williams och Nico ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Nico!!!
![]() Fisico pole, två Button och trea Nico Rosberg! ![]() Fyra Schumi, femma Webber, sexa Monty, sjua Kimi, åtta Alonso, nia Klien, tia Ralf. Kommer att bli grymt spännande imorn! Ska Button och Honda få sitt första seger? Vill gärna se sensationen Nico vinna, men det är nog för mycket begärt, eller? ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Ganska väntat. ![]() Red Bull berättade innan säsongen om de stora problemen med kylning de hade på Ferrarimotorerna. Får väl se hur lång tid det tar innan de löser det. _________________ John Sjöstrand |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (8725 totalt) |