Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3532 besök totalt |
Då vill du bara ha en sådan sen när du blir stor ![]() Lycka till!! Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Kostar det något inträde till Sturup på fredagen?
Sen tänkte jag även passa på att fråga var man löser biljett för lördagen, kan man göra det någonstans på plats? Måste man lösa någon form av läktarplats för att se sprintracet på lördagen? _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||
I fjol hade de biljettluckor när publiken skulle in på torget.
Så är det nog i år igen. Vet inte om evenemanget på Sturup är gratis för eventuell publik. Man kan ju hoppas på det, eftersom det inte handlar om någon egentlig racing. Mest bara "prova på bana". Många skojiga bilar lär det bli på Sturup, så man får väl masa sig ut och kolla. _________________ Peter Mårup Camaro 69 - LS1 |
||||||
Smakar det så kostar det. Sprintracet har dock varit väl var pengarna tidigare år. Sturup är ju en nyhet, så det är svårbedömt.
Biljettinfo finns här: http://www.fcss.nu/mall.asp?Node=196 Allmän info här: http://www.fcss.nu _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Johan, Du bör nog vara nervös. Chauffören satte ju sin Volvo i en betongsugga förra året! I andra repan tog han hjälp av en grånad gentleman som co-driver, då gick det bättre.....
Ställer gärna upp i år igen. ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Haha, då är du mer än välkommen ![]() ![]() _________________ Johan Bergin |
||||||
Vill oxå köra projekt porkern, hur bär man sig åt för att köra den? Kanske är det inte möjligt. I övrigt anmäler jag mig nu. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Är inte sprint racet på sturup på fredagen? På lördagen körs väl det inne i stan? _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Då dög man tydligen inte som co-driver i första repan ![]() Jag kommer vara där och försöka fota. Verkar dock inte bli någon medåkning i år. På fredagen är det "bandag" på Sturup sen är Sprint Racet i centrala Falsterbo på lördagen. _________________ Avregistrerad användare |
||||||
Men kör man för bästa tid i centrala byn? Trodde man gjorde det på banan? _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Såhär är det! # För de som vill ges dock möjligheten att som avslutning på fredagen delta i Falsterbo Classic Trophy. Detta är en tävlingsform som går ut på att prestera en så bra varvtid som möjligt. Tävlingen genomförs med olika klasser (vikt/effekt) och sker i sprintform, dvs med en bil på banan i taget. # _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Trogen prenumerant i femton år - sen har man automatiskt tillgång till hela testflottan. ![]() Är du på plats på fredagen så ska du såklart komma förbi och säga hej. ![]() om bilen och chefredaktören är på gott humör, så går det säkert att ordna något. _________________ -- |
||||||
Kul att höra, verkligen, får hoppas alla är på gott humör då! Är där tidigt fre. Är ju ändå på sem nere i laholms bukten, så man har ju nära ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
_________________ Johan Bergin |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3532 besök totalt |