| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: HYLLVÄRMARE SOM SKALL BORT uppdateras dagligen
|
7723 besök totalt |
|
HEJ Håller nu på att gå igenom alla bra att ha saker som aldig har används som kommer att säljas pga plats brist osv
listan kommer att utökas under städnings processen
Bil delar * Christian Von Koeningseggs chassi Mark II i stål med fixturer för bärarmar osv. Pris disk om jag väljer att sälja. Givetvis så finns det papper som styrker äktheten. * Nytt audi v8 insug (rengörs innan försäljning) = 500:-
* Låda med div avgasrör bitar/dämpare nya = 1000:- * Volvo 440 lastbågar = 200:- * Volvo 440 lampinsattser 2 månader gammla = 600:- * Ratt nav för sportrat till BMW e30 passar momo rattarny pris 300:-= 150:- * Hundbur, för stora hundar så som schäffer
Motor relaterat * Div motorsports videos 150 kr filmen eller paket pris MC relaterat * Mr Roberson racing ställ= 3000:- * Alpinstars GP stövlar = 600:- * Denise ryggskydd = 300:-
*Honda VF 750 C 83 17 000:-
* OGK racing hjälm ny aldrig använd har kostat 4700 = 2500:-
Klockor *Pulsar dykarur i titan 200M vatentätt som drivs av solceler ny pris 2300 = 600:-
* Sport ur i Titan med dag, datum, tidtagning,alarm osv ny pris 2000:- = 950 :-
Dator relaterat * HP Tablet PC från 2005 med docknings station och dvs tillbehör Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
hej Dude Det är en stor M skulle jag vilja säga... är själv 176 cm lång och väge 67-70 kg och den är förstor till mig näää det är den modelen i tyg. Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Re: S: HYLLVÄRMARE SOM SKALL BORT uppdateras dagligen
Hej Nisse Tyvärr har jag inte alla måten men det är 17" skall försöka grava fram mer info till dig Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
Eftersom det bara skiljer 2cm och 5kg mellan oss, så är den nog för stor för mig också
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re: S: HYLLVÄRMARE SOM SKALL BORT uppdateras dagligen
Hej Björn Du behöver inte gräva fram några mått till mig, är 15" jag är ute efter. Men tack ändå. Mvh Nisse _________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||||
Hej Mats tror att jackan skulle passa dig perfekt...det är ju en jacka som är tänkt att var kort i modelen men tyvärr så är det lite lång för mig... inte så att det ser kosntigt ut utan jag som är känslig...men tänker köpa en ny på LeMans 2007
Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Skall ner till Lund i början på nästa vecka och hälsa på min bror och om jackan fortfarande finns kvar då är jag klart intresserad av att komma o prova jackan. Vill inte köpa jackan osedd/oprovad och kan tyvärr inte komma ner tidigare...
_________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
Hej Mats Förstår mycket väl, du är välkommen att höra av dig så att jackan finns kvarnär du har vägarna förbi Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Har du grävt fram några mått på BBS fälghalvorna ? Är det med 20 st skruvar ?
Du delar inte på dom är mest intereserad av 2"-3" ytter halvor. _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||||
Hej Ulf tyvärr så har jag inte hunnit med att vara i garaget som planerat men det är med 20 st skruvar samt vill helst inte sälja dem lösa Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Ang dykaruret. Har du någon mer info om det? Maila gärna mig på johankihl@gmail.com
_________________ Johan Kihl |
||||
Hej Roger Skulle kunna tänka mig att det är ca 2,5 år gammalt men i stortsätt helt o använt Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
Flyttar upp annonsen bara
_________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
|
Är det 300 för paret och dom är av användbar storlek på en retrobanracer så köper jag dom.
Kan du lista ut vad frakten kostar m bussgods till enköping om du har det i närheten så kan jag sätta in pengar på ett postgiro i förskott. Synd att betala postförskottsavgift i onödan. _________________ Arne Lindgren |
||||
Hej Arne Du har pm från mig Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
![]() |
SÄLJES
|
7723 besök totalt |