Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 8285 besök totalt |
Re: 2007-07-01 GT Polonia
Ett gäng som åker ner och tar några varv på den här banan: http://www.etracksonline.co.uk/Europ ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
_________________ Mårten Kluck |
||||||
om du klarar av att umgås med en Dalslänsk Östgöte i en vecka så hänger jag på ![]() Eftersom våra bilar är rätt lika är det väl tur att inte dialekten är det ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||
Det är taget. ![]() Lika o lika...jag har hört att silver fälg är snabbare än svart ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||
Jasså. Jag trodde det var färgen på buren som var avgörande för hastigheten ![]() Men byt avantar med ola vet ja, den passar ditt åk ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||
Hemsidan kanske inte uppdateras i realtid ![]() Tror det är uppe i 70 bilar anmälda. Iaf den siffrar jag hörde igår. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Jasså. Jag trodde det var färgen på buren som var avgörande för hastigheten ![]() Men byt avantar med ola vet ja, den passar ditt åk ![]() Passar mitt åk också . . . ööö, alldeles galant ! om vi byter alltså _________________ Ola Malmquist |
||||||
Fredrik, jag har bytt avantar. ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||
Klart jag ska med. ![]() om olas bil går for på Poznan är nog relativt. Jag tror att man upplever fartkänslan som större när man själv sitter bakom ratten. Ifrån depån har jag hört att den gick som en snigel ![]() ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 8285 besök totalt |