Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6574 besök totalt |
Preliminär bankalender 2007
Reservation för ev. justeringar. 2007-05-04, Licensutbildning Mantorp 2007-05-05, Mantorp (vårträffen med moderklubben, RingTaxi och PR möjlighet) 2007-06-09, Gelleråsen 2007-08-04/05, Ring Knutstorp (sommarträffen med moderklubben, RingTaxi och PR möjlighet) 2007-09-15, Kinnekulle 2007-10-06, Anderstorp Ev. kan något extra arrangemang tillkomma. Utsedda BMW SC instruktörer: Micke R, Stefan L, och Kenth D. Frivilliga till resp. arrangörsgrupp behövs. Ni som har anmält er redan kommer att kontaktas. All information inkl. avgifter för 2007 kommer att publiceras på vår hemsida efter nyår. EDIT: Uppdaterat med licensutbildning. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Jag vet ![]() Därav humorn i att kalla den ett "rundningsmärke" ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Det blir om inte annat ett rundningsmärke i bemärkningen att det kommer gås rundor runt den i depån. Med detta ansiktsuttryck >
![]() ![]() Är antalet neddraget för att hålla upp deltagarantalet / ner kostnaden / få tillbaka Knutstorpsträffen? Eller är det för att ge plats åt alternativ, typ superstage eller norskt samarbete? _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||||
ok, ja det var ju rätt duktig prisskillnad.
Det finns ju ingen som kan klaga på valet av banor nu iaf, så som det smågnälldes förra året. Så vi får hoppas folk visar mer intresse nu. Själv spelar valet av banor ingen större roll, åker ändå, bara jag har råd. Hoppas det blir en bra sommar ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||||
Re:
997RS blir det under nästa säsong. Men som sagt, den "riktiga" bilen är kvar, så nu måste den hala sig igenom besiktningen så jag kan använda den som instr.bil. Åtminstone tills den vita kommer. Hur var det med avgifterna nu igen? PM:a mig on ni inte vill skriva på forumet. ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||
Re:
Aktivt medlemskap skapades för att dra in pengar till banhyrorna tidigt under säsongen, men då klubben numera har ett par kronor i spargrisen för detta syfte så behövs inte längre aktivt medlemskap. Dessutom är det mindre än 10% av våra medlemmar som har löst aktivt medlemskap, och av dessa <10% fanns enbart ett litet antal som utnyttjade aktivt medlemskap maximalt med sin bankörning. Klubben har alltså numera enbart ett medlemskap. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
oki ! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
Skoj med alla träffar. Ska setill att ta licensutbildningen då jag precis fyllde i ansökan och ska pröjsa allt ikväll
![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6574 besök totalt |