| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Motorhuv i glasfiber till BMW E30 **SÅLD!!**
|
3330 besök totalt |
|
Säljer en motorhuv till E30 i glasfiber. Absolut ingen skönhet, men gör sitt jobb som viktbesparare. Passformen är justerbar för den händige. 4 hål för fästen med rostfri plåtbricka sitter på. Idag är den rejsigt "outlaw mattsvart" och den som lackerade motorhuven bör träna ett tag till. Ge mig ett skambud! Eventuell frakt blir det inte tal om. Huven finns i Göteborg, nära gamlestan. 0706-419608 franzen.anders@gmail.com
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Ja jag har en bild på aset här någonstans, kan bara inte hitta den nu.
Får ta en ny på den. Nej lackeraren har nog inte förstört den, han som öst på färg på den hade nog inte alla chips i påsen. Den ser allmänt koko ut bara. Men som jag skriver, den funkar definitivt som bantningskur på en E30. Den går billigt som skampålen självt!
||
|
Jaha!!
Det var iallafall någon som var lite intresserad, men det föll väl på mållinjen antar jag. om det inte är någon som kan tänka sig att investera i den här förlättingsatteraljen med skönhetsfel som efternamn så viker jag ihop den på mitten två gånger och berikar Sävenäs återvinningsstation med den.
||
|
Såg det nu...
Exakt 49 mil mellan dig och en presumtiv bushuv! Jag har anlitat bussgods här i Göteborg tidigare, har skickat en växellåda och en dator. Båda gångerna har sakerna kommit fram (oj oj oj) men i ett skick som varit sämre än skrot. Varje gång har det blivit enormt utdragna försäkringsprocesser och mycket ovilja från Bussgods sida. Sist dom krossade en Getrag-låda för mig fick jag inte en spänn, och man jobbade så segt att allt rann ut i sanden. Så enligt mina erfarenheter jobbar det grottmänniskor på lastbryggan och snålsvin på administrativa avdelningen. För att inte tala om mannen bakom disken på Bussgods, när dom mosade en dator för mig vid första försöket ställde dom datorn på Bussgods, och mannen bakom disken plockade isär den och lånade med sig MINA datordelar hem!?!?!?!?!??!?!
>
Summasummarum... Bussgods är inget alternativ, Posten är inget alternativ heller eftersom dom tror att dom huserar i Norge med sina priser. Men om du har en kompis som skall åka denna vägen eller något sådant, kan vi lösa det lätt som en plätt!
||
|
Re:
_________________ e r i k e r i k s s o n |
||
|
Jag har väntat på en bild för att se i hur dåligt skick den är. Om du har möjlighet att lägga upp en sådan eller maila en mikael@regnell.se så får du ett bud på stubben. Transport är inga problem för mig, jag hämtar/låter hämta i Gbg.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Re:
Just jävlar!!
Det var det med... Kameran var ju med nere i garaget så sent som igår. Fuck! Happ... jag skall dit i eftermiddag igen och då LOVAR jag att lägga upp en bild på den. Vi har ju dator och bredband i garaget oxå, så ni kan få den minuten efter att jag kommer dit. Här är man energisk med att bli av med prylar ur garaget och så missar man det väsentliga. Sorry!
||
|
Re:
Bra pris är det hela tiden, hämta den kan du göra när helst du önskar under dygnets alla 24 timmar, vilken dag du än känner för.
||
![]() |
SÄLJES
|
3330 besök totalt |