| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Bilbytartråden...
|
4323 besök totalt |
|
Bilbytartråden...
Då var det dags att byta bil om man vill... Så här ser det ut just nu: Alfa Majkey [Alfa #15] ThomasT [Alfa #53] Cormac [Alfa #16] Danne (GREYHOUND) [Alfa #44] Plexor [Alfa #18] Jesper Nilsson [Alfa #51] Syltas grabb [Alfa #52] BMW ssgreen [BMW #1] Tibur [BMW #4] Ainisse [BMW #56] Klurax [BMW #30] CTBR [BMW #41] FvE [BMW #42] Lupus [BMW #43] NOSpeed [BMW #55] Chevrolet Ronnback [Chevrolet #6] rolle SRM [Chevrolet #7] (AR)Göran [Chevrolet #8] Stig Fasth [Chevrolet #37] Honda Morespeed [Honda #23] Cykelpump [Honda #24] Peugeot Emil Jönsson [Peugeot #46] SEAT NiklasM [SEAT#2] oveM [SEAT #3] Kemzon [SEAT #9] Blondblues [SEAT #10] Kavic [SEAT #11] jont3 [SEAT # 12] Rickard Javanainen [Alfa #20] bjorn.lovdal [SEAT #57] Blymage [SEAT #58] Uppdaterad 2007-02-26 De bilar somfinns lediga är några gamla SEAT och BMW. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
Jag vet att jag missat några tillfällen men är gärna med i fortsättningen. Som jag skrev i en anna tråd har omständigheter av privat art tvingat mig att inte vara hemma under en vecka eller så. Men jag borde vara hemma tills den 17e. Om man får byta bil vill jag hellre köra Seat än Chevan. Känner mig lite mer hemtam i den.
/Göran |
||||
|
De som har satt sina bilar till förfogande är:
Picard BMW#4 --> Tagen av Tibur TopSwede BMW#56 --> Tagen av Ainisse Plexor SEAT#12 --> Tagen av jont3 sikis BMW#41 --> Tagen av CTBR Plexor kör då Alfa#18 jont3 kör då SEAT#12 Syltas grabb kör Alfa#52 Jesper Nilsson kör Alfa#51 Lediga bilar: Rogges SEAT#19 jont3s Honda#24 Tiburs BMW#34 blir då ledig. CTBRs SEAT#20 blir ledig jont3: Den ena är en nyare modell än den andra. Tyvärr finns det ingen ledig Leon utan bara två Toledo, #19 och 58. Uppdaterad 2007-02-14 _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Jag har p.g.a. diverse tekniska problem ramlat ur efter eller under kvalet i två tävlingar så att jag inte fått nått resultat. >
Hoppas att jag lyckas bättre med att verkligen vara med i själva racen. Har planer på att installera om datorn helt och hållet, allt från XP till Race, för att försöka eliminera några problem. Behåller min nuvarande bil - Rydells Seat #3. Får jag inte grejorna att funka kan nån annan få min bil, men jag vill gärna prova nån eller några tävlingar till. _________________ /Ove Mörk |
||||
|
Får väll tyvärr ställa min bil till förfogande /(BMW #41 hade set grymt mycket fram emot att vara med men tiden räcker tyvärr inte till som de ser ut.. med lite flyt så kan jag kanske lyckas med nnån tävling till sedan. mån tar då de som är ledigt om de är ok..
_________________ Fredrik Sundvall |
||||
|
Re:
Då kan ju jag ta din Seat #12 _________________ Jonas Åberg |
||||
|
Uppdatera biltråden lite längre upp (inte den första tråden men den lite längre ner...)
Jesper: Det borde kunna gå för sig. Det verkar vara många som inte dyker upp. Vilken bil väljer du? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Inte så många. Kolla i denna tråd....
Det jag tror: - De äldre SEATarna finns nån kvar. - De äldre BMW E46 _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Bilbytartråden...
|
4323 besök totalt |