Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4956 besök totalt |
Motorjournalen kommer tillbaka!
Japp! På Kanal 5's nya systerkanal Kanal 9 som lanseras den 25'e Februari. http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=98690&anchorname=anchorcomments#anchorcomments _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
|
||||
Undrar vad 9an får för inriktning när ett så "mossigt" program som Motorjounalen tillåts komma in från kylan. Ska de göra en kanal för 25+ kanske (utan dokkusåpor och fjortisomröstningar?).
|
||||
http://www.kanal5.se/templates/page. Är ju inte helt glasklar beskrivning precis. Skulle lika gärna kunna vara en beskrivning precis vilken kanal som helst. Så förmodligen blir det det... ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Re:
Nu ska vi inte hoppas på för mycket ![]() ![]() Men det vore ju inte dumt. För mig är det nog kört dock, lär ju inte bli med i Viasats utbud. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
|
||||
Re:
Antar att du inte har läst denna intervjun? Den svarar väl delvis på dina frågor. http://www.dagensmedia.se/mallar/dag _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Re:
![]() ![]() Men det var väl ganska väntat, att kopiera alla andra kanaler i familjen vore ju dumt. Då är det bara att hoppas att den dyker upp i sladden då... |
||||
Enligt boxer:
Hej och tack för ditt mail! Ja det gör den då det är one som byter namn och inriktning Med vänliga hälsningar Johan Berglund -Vänligen behåll tidigare svar från oss i mejlet om du svarar på det. På så sätt kan vi enklare följa ditt ärende och ge dig bättre service- -------------------------------------------------------------- Kundtjänst - Boxer TV Access AB - Ingen kabel, ingen parabol 831 23 ÖSTERSUND E-post: kundtjanst@boxer.se Tel: 0771 - 21 10 00 Fax: 0771 - 21 20 00 www.boxer.se ------------ Från: XXXXX Skickat: den 12 februari 2007 21:21 Till: Boxer Inkorg KTJ Ämne: kanal förändringar Hej Nu när one skall utgå kommer kanal 9 då istället? MVH Johan lundberg _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Mkt roligt om det blir verklighet, men de får allt ta och skärpa sig lite, sista avsnitten/säsongen blev lite mycket vroomvromm tycker jag (om nu någon här sett det programmet och fattar vad jag menar.
Nu är det vad jag förstått inte 100% glasklart att det kommer att gå så smidigt som det låter, tydligen har det varit problem med sändningstillståndet för Kanal 9. Tanken är att det skall ta över detta från one Television och då det inte är riktigt samma typ av kanal satte det en och annan käpp i hjulet. (Ev är jag ute och cyklar vätternrundan nu men det tar jag inte ansvar för) |
||||
Re:
De här med grundutbudet i hyres/bostadsrätter, kommer det verkligen att funka om man inte har comhem boxen? Vad jag förstår så kommer man bli tvungen till att ha digitalboxen för att se "nian" ![]() Inte bra mao.... _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4956 besök totalt |