Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6610 besök totalt |
Samarbetspartners inför säsongen 2007
Styrelsen har under en tid öppnat upp en möjlighet för intresserade samarbetspartners att gå in, och sponsra BMW Sport Club och BMW Cup. Samarbetsavtalet inkluderar inte enbart rabatter utan även bidrag till klubbkassan. Ni kommer att se nya företagsloggor, och information om företagen på hemsidan inom kort. Samtliga BMW Cup bilar kommer också att utsmyckas. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Diskussioner förs med fler företag så en uppdatering kommer. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
![]()
om E21-ligan samlar sin krafter så går det säkert att ta fram. Behövs CF till E21:an ? Är E21 inte perfekt som den är ? ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Vår nya webb
När du nu ändå är på G Hobbe, så kastar jag upp en liten förhandstitt på nya bmwsc.com även fast det lite avviker från topic ![]() Lite nya funktioner är bla: - Internt forum för styrelse och funktionärer - Marknadsplats för gruppköp mellan medlemmar och leverantörer, kräver inloggning - webshop för cupförare - webshop för gatbilsåkare - Sponsorsidor för tydligare exponering och beskrivning av våra sponsorer - filmvisning mm ![]() |
||||
Re: Vår nya webb
Hej! när kommer denna upp? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
BTG,
Är denna för simpel för er "die-hard" gör-det-självare ? http://realoem.com/bmw/select.do Jag kan ju fråga snällt om så är fallet. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Jepp. Jag har gamla ETK med priser men som Anton skriver, den nya med uppdaterade priser vore ju kalas. Så om du känner att det går att fråga finge du gärna göra det. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
_________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||||
Re:
Men eftersom vi känner en kille som gör det, ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
...den där återförsäljaren där den där killen arbetar ger ju också rabatt till klubbmedlemmar ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re: Samarbetspartners inför säsongen 2007
Kul att det blev en deal med NeH ! _________________ Johan Armskogh |
||||
Hur tar man del av rabatterna? och vart ser man vart amn har rabatt? Hittar inge på bmwsc.com, men jag har jue glasögon kan va de som behöver slipas?
![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6610 besök totalt |