Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2041 besök totalt |
Hjälpa till med tidtagningen på Superstage den 10 aug?
Är det några som kan tänka sig att hjälpa till med tidtagningen på Emmaboda den 10 aug? För att det ska flyta bra utan massa dötid så kan det behövas någon som hjälper till med att skriva in tider eller hjälper till med tidtagninsggrejerna. Jag är inte 100% säker på hur Bilsport vill ha det men som sagt, jag tror det skulle kunna bli bättre rotation o mindre dötid med lite hjälp. _________________ ![]() |
||||
Re: Hjälpa till med tidtagningen på Superstage den 10 aug?
jo det skulle nog kunna gå. jag ska ju inte köra men jag bor inte så långt bort från emmaboda.. _________________ M.v.h Nils Olofsson |
||||
Styr upp Bilsport så hårt det går så blir det mindre dötid och mer köra.
Se till att komma i tid, gärna lite tidigare än annonserat. Blir lätt att timmarna går när fotografen ska ha sina bilder och folk ska putsa. För det finns väl några putsare här också? ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
putsa ![]() tar alldeles för mkt tid från körträning och bilbyggnationer för att vara intressant ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
rejsa.nu har liksom en del märkesklubbar fått en dag på Bilsports Superstage i emmaboda, man fick tidigare ansöka om att få vara med och sen togs följande ut. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Sök runt lite på superstage så dyker det nog upp några äldre trådar ![]() |
||||
Johan, jag fick ett mail av magnus där han bad mig svara både till honom och till en annan tomte om jag skulle komma och titta, du kan få adresserna av mig om du vill, skicka ett PM eller email: pontus.fyhr@home.se
_________________ Pontus Fyhr |
||||
Än så länge är det inte alltför många som vill komma så det är helt ok FÖRUTSATT att man mailar mig och Patrik "P.P." här på forumet så vi vet hur många som kommer. De som kommer men inte ska köra ska parkera UTANFÖR grindarna. Sen är det bara att knalla in o titta o ljuga med oss allihop ![]() ![]() Det ser ju kanon ut med hjälp med tidtagningen! Supershysst ![]() _________________ ![]() |
||||
Alright ![]() ![]() |
||||
Jag och Kotten åker nog ner tidigt på söndagsmorgonen. En bil med AC och en bil med hörselkåpor :p Som det ser ut nu är passagerarstolen i NSXen ledig. _________________ /Klas Pihl |
||||
Men då kan ju jag anmäla mig till å ta den?! jag menar jag kör jättegärna de ~40 milen till linköping, ställer bilen där, åker med dig ner till emmaboda. åker med upp åt fel håll byter bil å sen kör hem ![]() neej men helt ärligt, vågar man kanske be om en liten sväng i den där passagerarstolen efter allt superstageande? ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Låter bra ![]() men vem är Kotten? ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2041 besök totalt |