| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Div M3 E30 / E30 delar
|
5062 besök totalt |
|
# Plenum. rödlackat. # Luftmängdmätare # Luftfilterbox (ej Evo) # Motorhuv, alpinvit, med hål för huvlås # Huvudbromscylinder (original storl.) # Extratank-bagage # Tank (hggligt skick) # Bränslepåfyllningsrör # Växellådsfästen - gruppA, alu # Motorkuddar - gruppA, alu # ABS-enhet # Sidorutor # Syrled vid rattstång # BMW "Njurar" 2-3st varianter # Tändkablar M20 2st kompletta # Tändspolar M20 2.0 & 2.5 3st # Tändstift BERU M20 2.5 Nya 6st # Framlyktor, kompletta v+h och styckvis hel & halvlj, modell 83-87 # Klarblinkers Fram M3 E30 (Kinnby modellen?) # Tändkabehållare S14 helt Ny # Klocka / "stora datorn" (utan kablage) |
||||||||
|
Re:
Hej Peter, jag tror det.. rätta mig gärna någon här nu?!! om det funkar får du den för 450:- mvh P
|
||||||||
|
Re:
Finns ett.. men jag vill minnas något var ej 100%igt på det.. intressant ändå för dig?
mvh P |
||||||||
|
Re:
hej!,.. jag ska kika på att/om det är lyktor i "par". Ska försöka få lite bilder på grejerna ikväll, postar dem här senare. mvh P |
||||||||
|
tjo,.. är lite lätt senil
,.. så jag glömde ju bort bilderna!.. men ikväll kommrr det "update"
|
||||||||
|
passar dessa M20 maskinen?
# Växellådsfästen - gruppA, alu # Motorkuddar - gruppA, alu om dom gör va kostar dom ??
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||||||
|
Re:
Tyvärr tror jag icke de passar sexan..
Bilder på en del av grejerna; http://www.pbase.com/pse/temp mvh P |
||||||||
|
Trots bra bilder är det svårt att se om det är samma fabrikat på baklyktorna.
(Var jag tvungen att gissa skulle jag gissa att de är olika... Det är iofs ingen katastrof, jag har ju själv ett udda par. )
Kommer du till Knutan Peter? För om isf skulle du kunna ta med dem så kan jag okulärbesiktiga dem.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Re:
jag kommer till Knutstorp.. men här är en lite större bild; http://www.pbase.com/image/82626012/ mvh Peter |
||||||||
|
Re:
Gott! Det ser ut att vara samma. Ta gärna med dig dem ner!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Re:
ok!! så gör vi
|
||||||||
|
Re:
Hej, det är från en M3 E30. mvh Peter |
||||||||
|
Re:
Du har PM
mvh Christian _________________ Christian Alm |
||||||||
|
Re:
Hej Peter, Hur gör vi nu då?
För du kom ju inte till Knutan.... _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Hej Peter,
Har du tändkabelhållaren kvar? Är någon av njurarna i bra originalskick? Mvh /Jonas _________________ Jonas Sandborg BMW M3 E30 -87 Såld BMW M3 E90 -11 Såld BMW 3.0 CSI -72 Såld Porsche 996 GT3 -04 Såld Lotus Exige S240 PP -08 Shelby gt350 -17 Såld |
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
5062 besök totalt |