Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4084 besök totalt |
www.fon.com har täckning i både Adenau och Herschbroich.
![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Re:
Brukar funka bra med en pilsner efter körningen och kolla läget på rejsa!? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Hur konstigt det än låter så dricker jag inte öl, men en spezi (tysk blandning av fanta apelsin och cola, finns att köpa på mackarna som mezzo mix) funkar fint tillsammans med rejsa. ![]() |
||||||
Blaue ecke har også. Må be om passord. Vet ikke hva som kreves for å få det, men en kompis fikk det da han spiste lunch der. Samme passord virket hele uka. Så det ble jo en del kaffe på han der.
![]() http://www.blaueecke.de/start/ _________________ Arne orberg |
||||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Tack för tipset, jag brukar käka en lunch där i alla fall så det passar ju bra |
||||||
Re:
Password? Det är väl ändå helt öppet? ![]() ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
Re:
Spezi eller Mezzo Mix är kanon (jag tillhör fö det lilla klientel som saknar Fanta Black orange). _________________ Anders Dauner |
||||||
Re:
Så skönt att jag inte är ensam om att tycka om det, det brukar alltid rendera örk och blä uttryck när jag berättar vad det är jag dricker. ![]() |
||||||
Re:
Men det är verkligen inte örk och blä. Mezzo Mix drack jag som lite grabb. Jag är typ uppvuxen på det. Patrizio på Pistenklause har dock en annan uppfattning om vad jag ska dricka. Weissbier är det som serveras per automatik när jag kliver in genom dörren. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
Re:
Vad kostar det /mb, eller hur dom nu mäter? ![]() _________________ Anton Bengtsson |
||||||
Re:
Idag har dimman stoppat alla race, igår var banan såphal av regn så då blev det ingen körning heller... Börjar krokna på detta, men det är lovat uppehåll och 20 grader i morgon ![]() |
||||||
Re:
Välkommen till Eifel bergen! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Man betala per tid, jag köpte 30 dagar för 20 euro, betalade med kreditkort via deras inloggningssida. Trots att jag är helkass på datorer så var jag igång på 5 minuter *stolt* |
||||||
Re:
Jo jag vet att det brukar vara omväxlande väder, men detta är trist... Har aldrig haft så långtråkigt här nere, kanske dags att lära sig dricka öl?? ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4084 besök totalt |