Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3610 besök totalt |
2007-10-13 SLC Final
Det verkar vara en stor del rejsianer som kommer dyka upp på Mantorp. Ska vi försöka oss på att träffas alla på samma plats och klockslag? Förslag på tidpunkt och plats? Vilka kommer? Fyll på listan ![]() Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg _________________ /Anton Lillsund |
||
Re: 2007-10-13 SLC Final
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag, åskådare |
||
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ![]() Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Annars som åskådare ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg
Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Re:
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. Andreas Lidström - Hoppas hinna ut och träffa gammla teamkamrater och er andra under lördagen... |
||
Re:
Anton Lillsund - fredag & lördag - kamera i högsta hugg Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. Andreas Lidström - Hoppas hinna ut och träffa gammla teamkamrater och er andra under lördagen... Martin Öberg - fredag kväll, lördag och sön - kamera i högsta hugg _________________ Martin Öberg ![]() |
||
Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. Andreas Lidström - Hoppas hinna ut och träffa gammla teamkamrater och er andra under lördagen... Martin Öberg - fredag kväll, lördag och sön - kamera i högsta hugg P.P. - Lördag, om vädret verkar bli i alla fall OK. Nu med tre minnen och två batterier... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Finns inget emellan, då vi kör i 12h kontinuerligt på lördagen..... däremot så släpper vi in folk i depån om dom sköter sig (dvs inget alkohol överhuvudtaget och inte stå ivägen) På fredagen är det enklare, då är bilarna tidvis i depån..... |
||
Det blir 10-års jubileum i år
![]() ![]() Tack för denna underbara serie!!! M.W.H Rickard W _________________ Rickard Wenngren |
||
Mörkerrejs är en höjdare att titta på live!
![]() Så här såg det ut förra året ![]() ![]() Mer av mina bilder från finalen -06 finns här https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Blir det snökörning i år? Min vinterjacka ska iaf få åka med ner.. _________________ /Anton Lillsund |
||
Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. Andreas Lidström - Hoppas hinna ut och träffa gammla teamkamrater och er andra under lördagen... Martin Öberg - fredag kväll, lördag och sön - kamera i högsta hugg P.P. - Lördag, om vädret verkar bli i alla fall OK. Nu med tre minnen och två batterier... RBC-Lars aka Generalen aka Lars Wiezell - fredag em, lör, ev sön - köra Honda _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||
Björn Grönesjö - fre-sö steffe, Stefan Björklund fre-lör-sön, vidöppet munläder. Funktionär Mats Thurfjell (bmw130) - fredag Kristian Larsson, Tävlingsledare (ni som vill ha fotovästar letar upp mig eller Fredrik ) Eric Josefsson, kanske som funktionär om jag har tid att avara hela dagen. Håkan Carlsson - torsdag->söndag - MPS depåboxar. Andreas Lidström - Hoppas hinna ut och träffa gammla teamkamrater och er andra under lördagen... Martin Öberg - fredag kväll, lördag och sön - kamera i högsta hugg P.P. - Lördag, om vädret verkar bli i alla fall OK. Nu med tre minnen och två batterier... RBC-Lars aka Generalen aka Lars Wiezell - fredag em, lör, ev sön - köra Honda Lennart Pettersson Fredag - lördag fm. Sen har jag frusit nog. _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3610 besök totalt |