Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4563 besök totalt |
_________________ Patrik Ljunggren |
||||
Re:
Leta rätt på en stoor tallrik (jag har en 120 cm) rikta den mot 28 grader öst och börja kanalsökningen. Alla BBC-kanaler är fria. http://www.lyngsat.com/freetv/United _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Hihi, roligt namn på en tv kanal. Al Mustakillah TV,, låter som något hippstudsband |
||||
Lewis var snabbare än Jenson Button trots att han hade blöt bana vilket inte Jenson hade.
I den lilla texten ovan skriver Sörpan lite om hur det gick för Lewis ![]() /Kristian _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Här var jag inne och justerade lite... /Moderatornissen Tack för den glädjeförstörande informationen ![]() http://thepiratebay.org/tor/3918581/ ![]() |
||||
Men hallå, går man in på denna länk så kan man kanske lista ut att man kanske stöter på hur utgången blev...
|
||||
Re:
Ligger lite i det, men å andra sidan kommer man inte åt länken till klippet utan att scrolla förbi resultatet... Fick bli en "mjuk ändring" så nu ska det nog passa alla ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Re:
Brukar du kolla F1trådarna efter att det sänts på TV om du själv tex spelat in det för att kolla dagen efter? ![]() |
||||
Re:
Utgick ifrån att det gällde nåt klipp hade ingen aning om att det var senaste avsnittet av Top Gear ![]() ![]() |
||||
Jag ber om ursäkt, men jag trodde inte att så många hade tillgång till BBC2...
![]() Mer info här: http://www.autosport.com/news/grapev _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Är detta möjligt. Har funderat å funderat, Han må vara snabb med 2.5 sekunder snabbare än hans Konkurrent Mark Webber i liknande förhållanden å i stort sett lika snabb som The Stig fast Stig körde i torr?
I fuktigt har man väll en tid som är kanske runt 10% långsammare självklart beronde på hur blött å så. Detta verkar vara något skummt. Mvh, Per _________________ Per Axblom |
||||
Re:
Förmodligen är allt photoshoppat.. ![]() _________________ Henrik Troeng |
||||
Re:
Håller med om att det verkar konstigt, men vi får väl hoppas han kommer tillbaka och kör när det är torrt, då kommer ju sanningen fram ![]() |
||||
Nej nej nej nej......
Förstår ni inte att det måste ha varit hamilton som var The Stig som körde på det torra ![]() ![]() ![]() ![]() Hoppas också på att han ska få köra på rort och bevisa. /Johan _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||
Re:
Fin länk! ![]() ![]() _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||||
Re:
Jo på piratbukten finns ju det mesta ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4563 besök totalt |