Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2 >> 9847 besök totalt |
Porsche GT3 MKll-04
Hej! Jag är ganska nybliven Porscheägare. Köpte en 996 Carrera 2 hösten -06. Körde ner till Nürberg på våren...och vips...så blev det en GT3...skalstolar, bur, , uppgraderade bromsar, helsystem, fjädring o kamber för bankörning, cupdäck, 6-punktsbälte...o lite så...helt såld!!! Kört en del bankörning här hemma och på Nürbergring med GT3:an. Längtar till 21-22 April då jag har bokat körning på SPA med Team der NJ-Sportfahrerschule. Kvällen 22 April kör vi vidare till Nürberg!!! Hemresan är inte bokad...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||
Re:
Nä, han har nog varit på Nürburgring... Sällan har begreppet "besserwisser" passat bättre! ![]() Guson _________________ Tomas Gunnarsson |
||
GT3:an är den sjukt roligaste leksak jag har busat med. Längtar till våren jag också...så jag får prova min nya setup.
Du kan vara stolt över att äga din fina GT3:a. Mycket nöje och hoppas på att ev. köra lite tillsammas. Jag är från Helsingborg. ![]() ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||
Re:
Jag är verkligen nöjd med min GT3. Vi kommer säkert att träffas och utbyta erfarenheter om bilarna, jag kommer att vara på ringen 10-13 maj, men även fler gånger under året....sen blir det Knutstorp såklart. ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||
Re:
Träff för svarta GT3 MkII från söder på ringen då altså. ![]() Jesper: Grattis till en kul bil. ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||
Re:
Lite sugen är jag allt, får återkomma med besked ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Hej Daniel o David!
Gott o se svarta GT3:or i Helsingborg. ![]() Meddela gärna vilka tider ni ska till Nürber för o slita däck! Vi är ett gott gäng som brukar åka dit ett par gånger om året. Kul om man kan tura tillsammans med andra goa drivers. ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||
Re:
Vi återkommer så fort det blir dax, händer att det blir spontana resor när abstinensen blir för stor. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2 >> 9847 besök totalt |