| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Sport Club hjälper till med STCC gatloppet i GBG 13-14/6
|
1 besök senaste veckan (15831 totalt) |
|
MK Scandia kommer att arrangera, och BMW SC har fått det stora nöjet att hjälpa till med funktionärsbiten. STCC står för en mindre ersättning, samt kost och logi. Alla intresserade medlemmar i BMWSC med funktionärslicens är välkomna. Intresseanmälan med medlemsnummer skickas till cuprepresentant olof Johansson: johansson.olof(snabela)telia.com olofs kontaktuppgifter med tel# finns även på hemsidan (www.bmwsc.com). Medlemmar med erfarenhet av att köra hjullastare, bogserbil, fyrhjuling, pacecar, eller safetycar är extra välkomna. Först till kvarn gäller ! Kul för BMWSC, och alla våra medlemmar
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
www.stcc.se (Det står inte mycket om loppet just nu) _________________ BMW MC-klubben |
||
|
BTG skrev:
Men å andra sidan kan jag inte köra hjullastare så jag skulle säkert inte göra så mycket nytta. Hobbe skrev Du kör väl en E30 ? Det finns många andra uppgifter som kan passa / Det är inte ofta du är snabbare än jag Hobbe men denna gång han du före och som "köttfärs limpan" en gång sjöng " you took the right out of my mouth".
_________________ Per-ola Mattsson |
||
|
kan man anmäla sej för en dag bara? eller är de båda dagarna som gäller om man vill hjälpa till ?
|
||
|
Det kommer även finnas behov av flaggvakter. 1 dag går bra, men vi föredrar båda dagarna så vi kommer in i våra rutiner under fredagen på träningarna. För sen blir det åka av på lördagen i direktsänd tv. Då blir det tempoväxling
_________________ olof Johansson |
||
|
Re:
Det kan du räkna med. Ett medlemsutskick gick precis ut...
||
|
BMW Sport Club hjälper till med STCC gatloppet i GBG 13-14/6, http://sv.wikipedia.org/wiki/Gatlopp
nä L-Å did
|
||
|
Re:
Se där Frasse, en göteborgare vet mer än en norrlänning eller boråsare
||
Här är banskissen: Det blå är vatten och det vita land. Banan är rödmarkerad. banlängd 1700m. Det finns fortfarande plats för några till att anmäla sig! Vi är nu ca 20pers. Det kommer att vara 9 st posteringar+bärgningsfordon,brandbilar, ambulanser,besiktning m.m. Boende kommer att finnas på banan eller i närheten. För er som har husvagn så kommer det finnas en kamping vid banan. Det kommer även att finnas frukost, lunch och middag+fika. Ni som anmält er: Skulle ni få förhinder anmäl detta till mig. Återkommer med mer info. _________________ olof Johansson |
||
|
om det är någon som även vill hjälpa till på STCC Mantorp 17-18 maj är det ok dock behövs inte så många. Det kan vara bra att samöva lite innan strid
. Modifierad mästaren Marcus Ståhlheim kommer köra leadingcar , jag kommer sitta på fyrhjulingen och Lars-Åke kommer säkert vara starter . Men det finns fortfarande platser till gtb. Max behöver bla någon som är van vid tävlingar och kan assistera honom i tornet. .
_________________ olof Johansson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1 besök senaste veckan (15831 totalt) |