Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4217 besök totalt |
2008-05-11 TPC Rudskogen-Norge 13.00-18.00
Turbo Performance Club bjuder in alla till bankörning . Vi kör mellan kl 13.00-18.00 Kostnad: 400:- för icke medlem och 200:- för medlem i TPC Alla bilar är välkomna även tävlingsbilar . Det är tillåtet att köra med slicks . Tidtagning tillåten. Gör gärna en anmällan här i tråden så länge . _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Du kan betala på plats om du vill , vi kommer ha ett konto snart där man kommer kunna förbetala för att bli garanterad plats ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Re:
Så breda sladdar är lika med svart flagg? _________________ MVH/// Johnny Ekman.... 0739330744 |
||||||
Vid vilka tider är det förarmöten och besiktning så man vet när man ska rulla hemifrån??
![]() |
||||||
Re:
Hellst så vill vi att alla kommer närvara på förarmötet vid 12.30 , då körningen slutar 18.00 har vi ett förarmöte , besiktning kommer starta vid 10.00-10.30 ca.
Ska lägga upp ett kontonr så är det bara att skriva sitt namn , bil nr . _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Yess ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Fint det då är det lika bra att vara på plats vid 10tiden så man kan gå runt och skrota lite i depån innan förarmötet ![]() |
||||||
Som du redan vet så kommer pöjken från Värmland också
med slicks och rätt hjulvinklar fixade. ![]() ![]() |
||||||
Re:
Höppa Höppa Höppa! Bara för att inte folk ska missförstå, jag har ännu inte åkt AV banan, Maciek tycker väl snarare jag kommer till för få träffar ![]() ![]() |
||||||
Re:
Ska det vara en pik att du inte har åkt AV banan än ![]() Ja jag tycker att du kör för lite ![]() Jobba på bara med din bil du kommer ändå inte ikapp mig ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
|
||||||
Re:
Niklas jag hade mer än gärna kört där ( en av mina favoritbanor ) men bilen kommer inte vara mappat då och jag vill inte rasa maskinen på grund av det men till hösten kommer jag garanterad ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Fixar modellen på min bil 1. Christoffer Waern 205gti 2. Claes Waern 405 mi16 3. Jon80, Porsche 944 4. Erik Lindgren, Honda Integra 5. Jessika Arvidsson, Mitsubishi EVo 6. 7. 8. 9. 10. |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4217 besök totalt |