Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 6756 besök totalt |
2008-04-26 SLC Gatbilskörning Mantorp
SLC Gatbilskörning Vi fortsätter med förra årets populära gatbilskörning som är öppen för alla gatlegala bilar. Ni kan läsa mer info på www.slc.se och banan vi kör på den här gången är Mantorp Park och vi kommer ha sådan här gatbilskörning och medåkning på ALLA deltävlingar under året. Kostnad 1.250:- och vi kör 30 min pass under hela lördagarna varvat med SLC's ordinarie racebilsträning och en nyhet för året är att vi kommer sälja medåkningsbiljetter i en del av Racebilarna, så ni har även möjlighet att åka med en riktig racebil och känna skillnaden. obs ! det är obligatoriskt att ha förarförsäkring/licens i SMA ( www.svenskamotorsportalliansen.se ) och där finns det 2 alternativ, antingen engångslicens som kan tecknas på plats för 150:- eller årslicens som tecknas på webben minst 1 vecka i förväg. Medåkningsbiljetter kommer säljas för 300:- för kl.1 - 3 och 500:- för kl.4 och då körs det minst 3 varv. För att anmäla er till en gatbilsdag så skickar ni bara ett mail med uppgift om vilken dag, ert namn och kontaktuppgifter till er till mail fredrik@slc.se Ni får gärna även skriva in er själva på nedanstående lista med namn och bil 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. |
||||||
Re: 20080416 SLC Gatbilskörning
1. Kristoffer Lidbrandt Porsche GT3 2. Rickard Cornacchini Porsche GT2 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Re:
jupp, slarvfel...... fixat ![]() |
||||||
Re:
Nej ingenting på fredagen.... lägger till dig men skicka ett mail till mig med ditt mobilnr för kontakt.... så är anmälan klar... EDIT: det hade du ju redan... så allt är klart... ![]() |
||||||
Re:
1. Kristoffer Lidbrandt Porsche GT3 2. Rickard Cornacchini Porsche GT2 3. Mikael A Opel Speedster 4. Christer Adell Mazda Wankel 5. 6. 7. 8. 9. 10. |
||||||
Re:
Kanske skall lägga till vilken bana ![]() |
||||||
Re:
jo absolut och lite mera info.... |
||||||
1. Kristoffer Lidbrandt Porsche GT3
2. Rickard Cornacchini Porsche GT2 3. Mikael A Opel Speedster 4. Christer Adell Mazda Wankel 5. Lars Roxnäs Skoda octavia RS2 6. 7. 8. 9. 10. |
||||||
Re:
1. Kristoffer Lidbrandt Porsche GT3 2. Rickard Cornacchini Porsche GT2 3. Mikael A Opel Speedster 4. Christer Adell Mazda Wankel 5. Lars Roxnäs Skoda octavia RS2 6. Anders Bronäs Porsche GT2 7. 8. 9. 10 Mailade Fredrik innan jag såg tråden, bara så jag inte blir dubbelanmäld ![]() _________________ Anders Bronäs www.glasskalas.se www.slushkalas.se hyr mjukglassmaskin eller slushmaskin. |
||||||
Re:
1. Kristoffer Lidbrandt Porsche GT3 2. Rickard Cornacchini Porsche GT2 3. Mikael A Opel Speedster 4. Christer Adell Mazda Wankel 5. Lars Roxnäs Skoda octavia RS2 6. Anders Bronäs Porsche GT2 7. marcus lindkvist bmw M3 8. 9. 10 _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||||
Re:
näe men jag orkade inte skriva alla utan tänkte fylla på vartefter..... vi kör med lika många som banlicensen tillåter...... |
||||||
Re:
1. Kristoffer Lidbrandt Porsche GT3 2. Rickard Cornacchini Porsche GT2 3. Mikael A Opel Speedster 4. Christer Adell Mazda Wankel 5. Lars Roxnäs Skoda octavia RS2 6. Anders Bronäs Porsche GT2 7. marcus lindkvist bmw M3 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. |
||||||
|
||||||
Re:
_________________ Hans Åhlén Porsche 964 Carrera Cup |
||||||
Re:
ok blir a4a isåfall. Hur många platser finns det samt när e sista anmälningsdag? Måste fundera lite på det där nämligen. ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Re:
48 platser är maximum..... Och absolut sista är samma dag..... även fast jag uppskattar väldigt mycket att man anmäler sig innan..... |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 6756 besök totalt |