Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4813 besök totalt |
2008-06-05/08 Historisk F1 A-torp, funkis sökes !!!!
Hej Alla Jag har fått förtroendet att arrangera den roliga och häftiga tävling , som innebär att Formel1 bilar för första gången på 30år än en gång tävlar på klassiska mossen.... Och då samma sorts bilar som sist, dvs upp till 78års modell..... till den här tävlingen så behöver vi massor av folk som vill hjälpa till..... jag har fått en del redan på mail men fler behövs..... Och framförallt så letar jag just nu efter killar/tjejer som vill vara posteringschef över en postering och då helst kan ta med sig 3-5 polare som tar hela ansvaret över den posteringen under tävlingen. Så ni som är intresserade skicka ett mail med F1 A-torp i SUBJEKT-raden, eller skriv gärna här nedan med att ni är intresserade...... mvh fredrik för kontakt med mig fredrik@slc.se 0708 800 695 |
||||
|
||||
mer info om själva tävlingen hittar ni på www.flatout.info
|
||||
Re:
AB vet jag är beteckningarna som gamla klubben använder....... fast jag har ingen aning om vilken postering det är...... för vi har själva bara använt numrering av posteringarna....... men i dagsläget är ALLA lediga..... så boka genom att anmäla sig till mig på mail .... går i turordningen som man anmäler sig såklart...... |
||||
Eller finns det någon här som har koll på benämningarna på dom gamla posteringsnamnen och skulle kunna rita in dom på den här skissen?
![]() |
||||
Jag kan vara funkis (om jag får välja jobb själv
![]() Läktarövervakare kanske? Skämt åsido, så skulle jag kunna tänka mig att hjälpa till. Jag hör av mig per telefon istället ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re:
|
||||
Re:
har telefon på.... ring bara ![]() |
||||
förresten när det gäller ersättningar och boende......
även på det så går vi tillbaka till gamla tider...... Det vill säga: Vi erbjuder inte rese-ersättning eller boende utan det får alla stå för själva.... däremot så vill vi att ALLA bor kvar på området antingen i husvagn, tält eller något annat eftersom vi kommer satsa dom pengarna (rese-ersättningarna) på att göra riktigt roliga grejjer på kvällarna för funktionärerna så att det blir 4 riktigt roliga dagar/kväller och en upplevelse utöver det vanliga....... mat däremot står vi för hela tiden..... frukost lunch och middag..... |
||||
Re: 2008-06-05/08 Historisk F1 A-torp, funkis sökes !!!!
Mail skickat. _________________ Stefan Hemström |
||||
|
||||
Re:
Får jag vara med i din postering då? ![]() Glöm inte radion bara... ![]() |
||||
Re:
skicka ett mail till mig med kontaktuppgifterna, så lägger jag in dig på en postering....... Och gärna om du har några önskemål om var på banan du vill stå...... AB är upptaget, den är niklas falk...... (det är posteringen vid utgången på långa rakan för dom av oss som inte kan a-torps posteringsnr) |
||||
|
||||
Hejsan!
Detta verkar kanonkul och jag och några kompisar är sugna. Men måste man vara funkis alla 4 dagarna? Det är lite svårt att komma ifrån jobbet två dagar..... //Björn |
||||
Re:
5/6, 6/6, 7/6, 8/6 Hur jag än räknar får jag det till fyra... ![]() |
||||
Re:
jo det stämmer att det är 4..... MEN ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4813 besök totalt |