Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 2759 besök totalt |
F1 Turkiet
Några dagar kvar, men Super Aguri har redan kastat in badlakanet... ![]() http://www.autosport.com/news/report _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||||
Re:
Kan ju alltid hoppas att Sato får Coulhards styrning. ![]() Gillar Sato betydligt mer än den dryge Engelsmannen! Inte för att det lär inträffa men iaf! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Re:
Vilken Engelsman menar du ![]() För Coulthard är väl från Skottland ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||||
Hmmm .... Drygt 15 000 registrerade på Rejsa, om vi lägger 10 000:- var så har vi 150 miljoner. Ett skambud på Super Aguri och så kör vi några räjs tills stålarna är slut
![]() Jag kan ställa upp som förare. Gratis. ![]() ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||||||||
Re:
Haha mmmm jag fattar ![]() Editerar till den dryge SKOTTEN ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Re:
Rätt tänkt! ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||||
GP2-loppen brukar alltid bjuda på mycket action, men idag blev det onödigt mycket när två hundar (!) sprang in på banan varav den ena blev mosad av Bruno Sennas bil. Tyvärr höll varken bilen eller hunden för kollisionen. Senna däremot var fly förbannad när han kom in i depån...
Nu börjar sändningen på ITV... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
och nu börjar snart F1-loppet.
Hur kom hundarna in på banan? Lär ju ha varit nån funkis som hade med dem? Jaja blir intressant att se om nån kan stoppa MessupMassa idag. Jag hoppas ju på Kimi men tror inte han kommer ikapp. Mitt tips idag är nog att det står sig som de startar TYVÄRR!!!! ![]() Hoppet dock är att Kimi tar det , Heikki blir tvåa och hamilton tre. Sen att Heidfeldt klättrar upp till fjärde/femte.....gärna till tredje ![]() Den DRYGE torpederar någon innom 10 varv ![]() ![]() ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Kom hem lite sent så jag hann bara se att Heiki fick gå i depå, någon som vet varför?
|
||||||||||
Re:
Troligtvis punktering...... Surt ![]() _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 2759 besök totalt |