Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7495 totalt) |
Säsongsavslutning Blau Ecke 7/11.
kan tyckas att gå händelserna i förväg, men förra årets oerhört positiva minnen från detta event gör att tråden tillkommer trots allt! ![]() Jag har idag fått bekräftat av Michaela på Blau Ecke att de skall köra en säsongs avslutningsfest den 8.e november 2008. programmet är inte helt klart än, men mer info kommer att finnas i denna tråd när det dyker upp. Förra året var temat Coyote Ugly. ![]() ![]() Vilka kommer? 1. Fredrik Q 2. Daniel G 3. David E 4. Styling-Frasse 5. hobbe?? 6. Gaute ( som åker kommunalt) 7. Patrik C 8. Blank Jr 9. Eick 10.Mats Thurfjell 11. djungel-Jim 12. ???? nån mer som känner sig manad!? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Det där låter ju hemskt trevligt! Men.... NOVEMBER???
Edit: Jag hittade just tråden för förra årets säsongsavslutning.... Jag måste hänga med i år! ![]() |
||||
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Var på säsongavslutningen 2006 då gick det lite lugnare till, förra året missade man tyvärr....så i år måste man dit!
![]() ![]() ![]() |
||||
Ibland undrar man vad man håller på med, 95 mil enkel för att parta en kväll
![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
Re:
Det var två kvällar. ![]() Därmed klart värt det. ![]() Klart man skall dit! ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Det har siktats E-klasser med segelflygplan i släptåg på väg in i lasersiktet med en bit över 200 knyck så det finns tydligen en del att leva upp till där...
![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
Re:
Denna helgen behöver du ingen bil, Stefan! ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
|
||||
Re:
Det blir nog en vända ner! Dock kan det bli problem att hitta boende. Infon jag fick var att VLN-tävlingen som blev inställd 13-14:e september ev. kommer att köras den 8-9 november. Denna helg är det även Kölnerrally så det kommer att vara mycket folk i krokarna. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||
Re:
Fast du menar väll November.... _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7495 totalt) |