Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (8853 totalt) |
2008-09-06 SuperStage Emmaboda
Datum: 6 september Tid: Insläpp kl 08.00 Förarmöte kl 08.45 Pris: 700 kr Precis som förra gången bjuder vi på hamburgare. Dock vill jag vänligen men bestämt poängtera att mat ENDAST gäller betalande förare. Vi kan tänka oss grilla några extra och sälja till förmånlig summa om ni har hungriga vänner som följer med, 15kr för hamburgare med bröd. Dryck får ni ta med själva. Anmäld förare / bil: 1. Philip George (Camilla Käller), BMW 325i 2. Niklas Rydh, Mazda Rx7 3. Torbjörn Ask, Ford Sierra Cosworth 4. Johan Löfberg, Saab 9000 Turbo 5. Peter Israelsson, Honda Civic 6. John Kraft, Honda S2000 Turbo 7. Martin Claesson, Honda CRX 8. Martin Gustavsson, Mazda 3 MPS 9. Andre Lidén, Saab 900 T16 10. Christian Lidén, Saab 900 Aero 11. Johan Ludvigsson, Ford Sierra Cosworth 12. Anders Eskilsson, Corvette C4 13. Mikael Axelsson, Alfa Romeo GTV 14. Joakim Gunnarsson, BMW-M3 15. Tobias Gunnarsson, BMW 318is Ring för anmälan: 0709-585765 Vi får hoppas på bra väder samt många bra tider!! ![]() _________________ Philip George |
||
Min plats kommer antagligen gå till första reserv då min motor inte går som den ska. Kommer dock med bruks-Civicen och testar något varv.
![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Synd att det är så långt att dra bilen annanrs skulle jag komma och göra ett nytt test.
Vad är det med din bil Mäcen?? _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Ja, köra så långt med släp är inte kul. Synd, det hade varit kul att se vad du och råttan kunnat prestera.
![]() Med min bil är det bra, men med motorn sämre. Ska kompressionstesta igen och se vad jag får för resultat. Den går dåligt vid fullgas mellan 3000 och 4500rpm. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
Re:
Standardfelet är "wankel bakom ratten" = den främre Wankeln funkar men den rattande wankel ........!! ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Wolf: Förstår inte hur du kan ha missat det. Skrev ett inlägg på Mazdaklubben med ju.
Min plats kommer bli ledig, så ställ dig i reservkön om du vill köra. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
tråd o tråd... har jobbat 12 timmar om dagen i 3 veckors tid nu på annan ort utan internet... Mäcen du får ju ringa om sånthär
![]() jaja ställ mig på reserven så får vi väl se då! ![]() _________________ /Niklas Rydh Mazda 3 MPS -2007 ~ 310hk ~ 500nm Västerås |
||
Det är fan att ni alltid ska pricka in när jag jobbar
![]() Skulle vara kul att testa nya bilen... Ja mäcen du måste se till att wolf och jag kan, innan det hittas på nåt ![]() _________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||
Re:
Jaha... Så du ska OXÅ köra bilen??? ![]() När ska jag få köra då? ![]() Annars kan jag bjuda på en hamburgare... 15 kr har jag råd med ![]() _________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (8853 totalt) |