Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 7849 besök totalt |
Race3 @ Sturup, 11/12, kl 19 och 21
Då var det dags för race 3 i vår liga. Denna gång är vi tillbaka i Sverige, dvs Sturup. En träningsserver står uppe så det är bara att gå in och träna. Att träna på denna bana är en väldigt bra ide då denna bana är väldigt olik Anderstorp och Mo i Rana, denna är snabb och det svänger mycket. Känns lite Gocart över det hela. Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Sturup Väder: Changeable Rejslängd: 2 x 15 min med omvänd startordning i race 2. INGET obligatoriskt depåstopp! Så här ser tiderna ut för de två Poolerna: Pool 1: 19.00 - 19.45 Practice 19.45 - 19.55 Kval, Superpole (stängt) 19.55 - 20.00 Warmup (stängt) 20.00 - 20.45 Race Pool 2: 21.00 - 21.45 Practice 21.45 - 21.55 Kval, Superpole (stängt) 21.55 - 22.00 Warmup (stängt) 22.00 - 22.45 Race _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
||
Re:
inte bara trångt, även svårt att köra om och banan nöter fint på däcken. har lyckats med nån 1.02 med gammel bmw'n får väl se om jag kan klippa en sekund till, men kan vara svårt med bakhjulsdrift |
||
Tänk på att varvtiderna är inte allt. Öva gärna oxå på hur det är med andra bilar genom att träna på vår server eller köra med AI-bilar. För det är lite speciellt med STCC-bilarna på en sån här bana.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
jag har testat och testat jag åxå, inte snabbare än 1.02 jag heller.
Så ngt måste göras..... Hur snabb ska man behöva va då? ![]() Vad kommer hända med vädret? Får man någon prognås ala F1. "inget regn inom 15 min" _________________ Andreas Lewau |
||
|
||
|
||
försökte köra lite nu, men vet inte om det bara är min dator som har blivit knäpp eller om det är servern som är på tok för långsam.
går ju inte ens att skriva i chatten. vi var tre stycken inne _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||
Re:
Jaha, det kanske var därför du knuffade av mig hela tiden igår ![]() Länge leve "Gentlemannaracing" ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5 >> 7849 besök totalt |