Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 23445 besök totalt |
Re:
Ja, tyvärr. (läs: Haha, jag kan titta era *****) I övrigt så hoppas jag på ännu tätare racing än förra året, men jag måste säga att de senaste åren har varit mycket underhållande racing. Till skillnad från Schumachers dominans under hans sista år. _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Re:
Tycker också att systemet verkar konstigt, öppnar kanske för mer stallorder också. Nåt som är säkert är att F1 har nog aldrig varit utseendemässigt fulare. _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Re:
Gamla poängsystemet gäller i år också. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Parabolen och Viasat kommer på plats på fredag :-)
Ute i sista stund. Biljetter även bokade till Monacos GP. Ser fram emot lite nya regler, delar , Kerc, slicks med mera. I och för sig kan man inte klaga på spänningen förra året, men fler möjligheter till förarmisstag och omkörningar är av godo. R _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||||
Intressant dokumentär: http://www.wikiupload.com/download_p
Inside GrandPrix - Australia _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Motorjournalen finns att se på deras hemsida! ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
Re:
Är det nån mer än jag som har problem att få igång de äldre programen från 2008 de från 2009 brukar gå bra _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Ahh, svor heligt och dyrt att jag INTE skulle ta Viasat Sport men nu sviktar mitt beslut och innan dagen är över är det nog beställt
![]() ![]() |
||||
Re:
Jag bestämde mig för samma sak men insåg sen att jag inte kommer klara mig utan. ![]() _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||||
Men det är väl den hos de flesta obefintliga Viasat Motor som visar F1 här och inte Viasat sport?
![]() Själv hoppas jag på att RTL visar hemma hos päronen. Får ta en snabbkurs i motortüska. :P _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
Kul att de är tillbaka på slicks
![]() Man kan inte med bästa vilja i världen påstå att bilarna är snygga i år ![]() Hoppas nu bara den breda framvingen & smala bakvingen tillsammans med slicks gör att de kan ligga närmare bakom varandra utan att tappa allt grepp så det blir fler möjligheter till omkörningar _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Tippa loppet på www.irace.se
_________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
Re:
Testa att bara ta Viasat motor, fixar du det kan du höra av dig för då är nog resten av Sverige lurade. Paketet heter Viasat sport, fotbollskanalen skulle jag lätt skicka till dig om det gick men tyvärr inte ![]() |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 23445 besök totalt |