| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Röstning - Ska vi ha ett separat köp och sälj för racebilar?
|
1, 2 >> 3905 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Re:
Enligt reglerna finns det inga såna annonser, allt måste på något vis vara relaterat. Även om det ska vara för att finansiera rejsandet
Det gör det mer överskådligt med en egen sektion för bilarna om inte annat, så ja _________________ Peter Strandberg Alfa Kombi |
|
|
|
|
|
Risken med att ha ett separat forum för rejs/banåkabilar är väl definitionen av en banåkabil, när är det en upphottad "gatbil" och när är det en "banåkabil"?
Däremot kunde en avdelning för tävlingsbilar (oavsett klass) vara trevligt, speciellt ur marknadsföringssynvinkel. Som det är nu så kan ju såna annonser drunkna bland alla andra, med ett eget forum kanske flera blir intresserade av att annonsera här och flera läser o.s.v. Mina
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
|
|
|
röstar på alt 1. Det ger det lättare att hitta.
På mercedesforumet har de fem olika avdelningar i köp/sälj-forumet och det gör det mycket enklare att hitta det man vill ha. Om man inte är intresserad av att se "köpes"-annonser utan letar efter tillbehör att köpa, så kan man titta i ett forum och bara ett. Bilar säljes Bilar köpes Bildelar säljes Bildelar köpes Annonstips _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
|
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
|
Re:
Ja det är ju en vinnande setup. GTi-klubben har det systemet, ja förutom annonstips men det kan vi ju ha kvar. _________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
|
En liten fördel med fler sektioner blir ju att annonsen syns aningens längre,
ska man vänta med uppning av annons en vecka får man ju ibland leta på sidan 3-4, tar inte många timmar ibland att trilla av förstasidan. (ja jag borde hitta intressantare saker att sälja så kommer jag inte lida av det problemet, men jag lider tyvär inte av problemet med ett helt garage överfyllt med intressanta racedelar) Ytterligare en sektion skulle kunna vara för alla de olika företagserbjudande med extrapriser rabatter och liknande.
_________________ John Nilson |
|
Re:
resultatservice.com har ett liknande och funker för mig. _________________ Rikard Niva |
|
Re:
+1 samt rensa bort sålda prylar _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
|
I första hand en Köp- och en Säljavdelning eller ännu bättre dela upp det som Ninjas förslag
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Röstning - Ska vi ha ett separat köp och sälj för racebilar?
|
1, 2 >> 3905 besök totalt |