Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 24518 besök totalt |
Anmälningstråd - Rejsas Guldliga Säsong 10
Då var det dags för Säsong 10 av vår rejsa.nu-liga! Jubileum alltså! Vad ska vi hitta på till denna säsong? Spel: Race07/GTREvo Mod: Porsche Mobil 1 SuperCup --- http://www.nogripracing.com/details. Banor: 10 st Brittiska banor --- http://www.megaupload.com/?d=141WI8C Modden och banorna kommer att packeteras och läggas upp här som ett paket! Modden är helt underbar! Den är mycket välgjord med riktigt fin grafik samt riktigt bra fysik. Med alla körandes samma bil blir det körskickligheten som avgör. Allt går inte heller att ställa in på bilarna så det blir en utmaning. Banorna är 10 stycken Brittiska banor. Det är banor som jag nog kan säga inte många kört på. De är dock riktigt kul och väldigt välgjorda. Dessa banor kör vi: Silverstone National Cadwell Aintree Croft Donington International Goodwood Mallory oulton Park Rockingham GP Snetterton Vi kör som de två senaste säsongerna på olika dagar så att det passar olika. Det kan bli alla veckans dagar. Det passar inte alla men så kör vi iallafall. På grund av mitt jobb så kan vi tyvärr inte köra tidigt på kvällen utan vi måste göra så som vi gjorde i Pool 2 förra säsongen. Det vill säga Servern startar ca 21.00 och själva rejset startar 21.40 med en varvskval. 21.45 startar rejset och håller på till cirkus 22.30. Så anmälan är öppen! Välkomna till denna jubileumssäsong! Anmälda: Niklas Maravic --- Niklas Maravic --- Xxxxxx #28 Thomas Thuresson --- ThomasT --- Sps-Performance #12 Roland Johansson --- SRMrolle Philip Kronfeldt --- honda_95 --- Porsche Cars GB #31 Sören Östmark --- Sören Ö --- Porsche Cars GB #37 Linus Pettersson --- Klurax Ainis Noritis --- ainisse --- Sps-Performance #11 Pierre Stackbom --- Stacken otto Gullberg --- Gullberg --- AB Motorsport #27 Simon Magnusson --- Simon Magnusson oyvind Andersen --- o.anderssen --- Centro Porsche Padova #30 Daniel Bäck --- [SRM]Danne Jörgen Erlandsson --- Schumi --- Sanitec Racing #25 Robin Johansson --- Robin Johansson --- Robin Racing #99 Johan Pesula --- SRMJohaNP --- Porsche Cars GB #34 Thomas Mechau --- SaXa Per Nilsson --- 1275GT --- Centro Porsche Padova #29 Peter Larsson --- Peter Larsson --- Conrad Motorsport #1 Tomas Carlsson --- Tomviking --- Porsche Cars GB #36 Anders Samuelsson --- andesss --- Sanitec Racing #8 Martin Lindahl --- Sort --- Veltin Mrs Racing #15 Jimmy Visshed --- Jimmy V --- Porsche Cars GB #33 Mikael Englund --- mike77 --- Sps-Performance #20 oskar Jönsson --- oscar-j Koit Reispass --- Koit --- Sanitec Racing #7 25 personer Reserver: Andreas Lewau --- Dre Erik Brodin --- Broddan Kenny Bjornelundh --- Varmaren Nicklas Järelöw --- jarelow Peter Carlsson --- 22Reed Gert Pettersson --- Gyfa Göran Johansson --- Göran Johansson 8 personer! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
|
|
Kan du lägga upp track och bil paketet så snart som möjligt? Kör vi med vikter och depåstopp?
Det här Porsche supercup paketet som finns på NOGrip kan inte användas i dedicated-server... |
jag har bilmodden men varför kommer jag inte in på servern har alla banor fast jag får ett meddelande att bilen är ej regad på servern den bil jag har är porsce mobil1 supercup
_________________ nils-erik andersson |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 24518 besök totalt |