Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 12236 besök totalt |
Rejsa=ketchupflaska?
Har de senaste dagarna upplevt att rejsa har fått en fördröjning i nedladdningen. Om jag klickar på en tråd så händer det ingenting i flera sekunder, men när det börjar ladda så fungerar allt normalt. Nån som förstår vad jag menar och har upplevt samma sak? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Re: Rejsa=ketchupflaska?
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Jag har det om kvällarna, nu är den blixtsnabb från jobbet. Hemma kör jag mobilt 3 3g.
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||
Bra! För bredbandsbolaget har ett ärende hos sig att lösa att förbindelsen under hög belastnng tappar bort för många datapaket. Jag har skickat loggar på div grejer och de håller på att leta. Problemen började för några veckor sen. De trodde de löst det efter att de pillat på någon grej i sin ända men som även ni märkt så är problemet kvar. Hade kontakt med bredbandsbolaget om ärendet senast för några dar sen. Så bara de
![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Re:
Jag skulle vilja säga att det är de flesta som är tröga. Jag är ju oftast inne kvällstid så jag kan inte jämföra så mycket med hur det är andra tider på dygnet. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Re:
Jag upplevde alla delar av forumet som segt, inklusive bilduppladdningsfunktionen. Nu går det bra. _________________ Jörgen Eriksson |
||
Re:
jo men han länkar sina bilder från sin egen SLÖA server så de kommer inte från rejsas egen bildserver Bevis: ![]() -> http://figgz.mine.nu/mb190/091111_mo _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||
Jo den bilden är förvisso länkad och på näst sista sidan hittar jag 4 bilder till som är länkade MEN typ 20 är upplagda på rejsa av Figgz och dom var SJUKT sega igår kväll/natt.
Sen finns det ju en enledning att folk länkar, det är för bökigt och då väljer man enklare vägar. Väldigt sällan JAG "fuskar" men nog hade det varit JÄVLIGT cool om vi kunde få till en lösning där man kunde bläddra fram en mapp och klicka i valfria bilar för uppload. Facebook är inget föredöme rent generellt men deras bilduppladdning är enkelt och precis lagom enligt mig. Nu inser jag oxå att FB har lite mer resurser rent tekniskt och ekonomiskt men nog skulle vi kunna rodda ihop en nice lösning eller? Trots detta är det ju redan sjukt mycket bättre med automatiken som skalar ner stora bilder osv.. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Smidigare multi-bilduppladdning vill även jag gärna hitta någon variant på
![]() Söndagkväll är utan konkurens det mest populära besökstillfället på Rejsa, så om det blir segt så är tveklöst söndag kväll ett troligt tillfälle. Var nog nästan rekordmycket besök igår dessutom som det ser ut. Men linan är fortfarande inte fixad så när den blir kry så ska det funka i vettig fart även på söndagkvällar. _________________ ![]() |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 12236 besök totalt |