Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 2952 besök totalt |
Race4 @ Donington National, 4/2, kl 21
Dags för race nr 4! Denna gång på Donington National. Banan hittar ni under Add-on manyn. Kan vara lite trickig att hitta. OBS! Ni behöver inte anmäla er! Säg istället till om ni INTE kan vara med. OBS! Så här ser tiderna ut för vårt rejs: 21.00 - 21.30 Practice 21.30 - 21.40 Kval, Superpole (stängt) 21.40 - 21.45 Warmup (stängt) 21.45 - 22.25 Race Övrigt om rejset: Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: Porsche Supercup Bana: Donington National Väder: Regn (50%) Rejs: 40 min med depåstopp obligatoriskt depåstopp! Minst ALLA fyra hjulen skall bytas! Man måste inte tanka men alla 4 hjulen ska bytas. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Efter hårda överläggningar med mig själv så får jag tyvärr avboka detta rejs,
det är ju LFS Torsdagsrejs samtidigt. hoppas nästa event passar bättre ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Sorry grabbar att jag hoppade ur efter halva racet
![]() Har inte hunnit köra något alls sista tiden och det märks också på hur jag kör just nu ![]() Jag vill vara med och fightas i toppen som jag brukar göra men dom sista två racen har bara varit katastrof. Ska försöka ta mig lite mer tid tills nästa race och då vara med och fightas med er grabbar där uppe ![]() ![]() Höjdpunkten i racet var kubbningen med Niklas ![]() |
||
Kass race. För det första kan jag inte ställa in Porsche för regn (inte annat heller för den delen) och så kan jag inte köra i regn heller
![]() ![]() Synd, för vi hade en kul fajt ett tag Nicklas, som jag sabbade helt på egen hand, blääää och så har vi den där Johansson-familjen. ![]() ![]() _________________ Ainis Noritis |
||
Tack Ainis. Ja det gick väldigt fint
![]() _________________ Göran Johansson |
||
Inte så mycket att skriva om rejset egentligen, kvalade bättre än jag trodde jag skulle göra och på slutet hade jag bromsat sönder mina frambromsar så det var mycket intressant att bromsa sista 10 varven typ
![]() ![]() |
||
ganska nöjd med min insats faktiskt. fick min nya ratt samma dag. så fastsättningen va minst sagt provisorisk;)
tejpade pedalerna i golvet men då flyttade ju stolen sig ![]() ngt hårdare än dom gamla pedalerna ![]() setupen ändrade ja faktiskt inget ![]() funkade ganska bra. lugn å fin ![]() mitt första rejs med depåstopp också. lite svettigt. tror ja kom femma ![]() tror ja tryckte till niklas lite i första böjjen ![]() _________________ per nilsson BMW M3 97 mazda mx5 93le (TURBO) |
||
Re:
Jag blev avtryckt i första böj men trodde det var Niklas > ![]() ![]() |
||
Re:
Då gäller det bara att du håller dig bakom mig i nästa race ![]() ![]() |
||
Har också kollat reprisen och det är som du Per skriver. Du duttar till mig så jag hamnar på sniskan o Stacken kör in i mig. Men det är lugnt. Sånt som händer.
Annars så var det ett riktigt skitrejs tycker jag. Blä så dåligt det gick! > ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 2952 besök totalt |