| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Vinterträff i Östgöta-trakten?
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 19 besök senaste veckan (13879 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tja! Tar på mig att starta tråden, hoppas på stöttning från AL och alla andra östgöta-boende rejsa.nu-folk!
Tanken i "Vintersäsong på rejsa?"-tråden verkade vara en pre-isköra-träff samt en isköra-träff... Vad tror ni om det? EDIT: Skapade en poll för att hjälpa Micke ur förvirringen...
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
|
Är man övertydlig om man skriver: JA!
Kristian har ju redan sagt ja till att hans lya kan rivas av oss, Wille dyker väl upp, Micke E räknar jag med... Samt en hel del andra! Kan bli farligt kul.
|
|
Andreas, var inte Kristian tveksam pga elak sambo?
Gissningsvis är det kanske ett internt skämt?
(Så kanske jag kan komma förbi så slipper jag ha dåligt samvete för den där fikan som aldrig blev av i höstas... )
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
Kristian får väl övertala... *säger lycka till*
Dåligt samvete har vi alla ibland. Bara att du står för fikat så är det glömt.
om du undrar så vet Kristian vad för fika jag gillar.
|
ojoj, här ställs det krav
Jo en liten vinterrejsa-träff vore inte så tråkigt...förutsatt att jag inte har ngn tenta då eller om jag är hem-hemma och äter upp julgrisen för då blir den plötsligt väldigt ointressant och jag kommer inte alls vilja vara med...
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
Andreas// Hjälper du mig så går det säkert lättare
Fast enklast kanske är om vi skippar våra interna skämt och faktiskt planerar lite... _________________ /Kristian Elisson |
|
Verkar ju finnas några människor i närheten
så vi kör väl nån dag?
Östgöta-trakten = runt Linköping - Motala - Mjölby - Norrköping, kanske? Skämt åsido: Vi kan väl ta en fika & ljuga lite bilar och kolla läget? Men hinns det med innan jul? Många verkar vara studenter o de kanske åker hem-hem för att leva av föräldrarna?
Första beslut: Före eller efter Kalle Anka?? (a.k.a. julafton!) _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
|
Luktar inte "Pre Anka" iaf...
Sista tentan 19:e, men sedan är jag mer eller mindre kva förutom i mellandagarna... Sen var det visst ngn omtenta den 8:e...
|
|
Finns i trakterna , is bana låter kul , men litar inte på isarna i söder
( minus grader va e det ), så fika låter bättre , men kom med förslag och en bra vägbeskrivning så jag hittar , är lite ny i trakten
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
Det är väl ändå intresset som för oss tillsammans, inte åldern? _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
Dumheter! Som sagt, det är intresset som är avgörande och vem skulle annars kunna berätta och lära oss om Ringen och hur "rktiga" tider var?
Kanonkul om du dyker upp.
|
|
Ålder , tja är till åren kommen me , men har aldrig vart ett problem , mer problem med hur jag ser ut
Så ni som känner till trakten , kom med förslag
Gocart i kolmården ? finns visst en bana där
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
![]() |
Inför träffar
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 19 besök senaste veckan (13879 totalt) |