Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3087 besök totalt |
*FINAL* Race10 @ Snetterton, 29/3, kl 21
Då är det äntligen dags för den stora finalen! Den går på Snetterton och upplägget är 2 rejs á 20 minuter så mycket poäng är på spel. OBS! Ni behöver inte anmäla er! Säg istället till om ni INTE kan vara med. OBS! Så här ser tiderna ut för vårt rejs: 21.00 - 21.30 Practice 21.30 - 21.35 Kval, Superpole (stängt) 21.35 - 21.40 Warmup (stängt) 21.40 - 22.20 Race Övrigt om rejset: Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: Porsche Supercup 2.0 Bana: Snetterton Väder: Dry Rejs: 2x20 min, omvänd startordning i Race 2. INGET obligatoriskt depåstopp när vi kör 2x20 min. Självklart får man gå in där om man vill men inget man måste. Reservforum om rejsa.nu skulle ligga nere som förra säsongen: http://www.racingmates.se/forum/inde _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Sista racet får man ju inte missa
![]() ![]() |
||
Re:
Fick aldrig igång det så jag har aldrig använt det ![]() |
||
|
||
Hmm, Niklas brukar köra igång vid 20 tiden men han kan vara ute med hundarna...testar att ringa honom
![]() Edit: han svarar inte på någon telefon så jag har tyvärr inget svar att ge ![]() |
||
|
||
Robin och Stacken, har ni rätt bana? Inte en nyare version? Står cheat hela tiden ju
![]() Edit: Robin inne så Stacken, du har en nyare version. |
||
|
||
Svettigt
![]() ![]() ![]() ![]() Vad hände Schumi? |
||
Tack Niklas för ännu en säsong, hoppas att det blir många fler
![]() Race 1: startade som 5:a men i första kurvan blev det lite rörigt och ville inte dunka in i arslet på någon, tyvärr var det någon bakom som ej kände likadant och slog in min bakände så vingen flög åt h-e och jag for in i den framför (går ej att köra genom andra bilar, därför jag bromsade) ![]() Race 2: startade 9:a (sist) och gick hyfsat tills jag och Stacken låg jämsides och det blev en helt vanlig race incident varav jag hasade ut på gräset. Efter det tänkte jag mest ta mig i mål med hel bil och hade tur och fick 8:e platsen till slut. Så Stacken, allt var lugnt om det inte var du som slog bort min vinge ![]() |
||
Såg det nyss på reprisen, det låg 2 bilar mellan oss innan
![]() ![]() |
||
vill bara säga förlåt för att ja körde in i schumi i race 1, i race 2 körde ja om mikael på ett oshysst sätt i sista kurvan å därefter vände ja robin:( men de va kul säsong(körde ej dock alla race) hoppas att de kommer tillbaka:)
_________________ Linus Siven |
||
Här är då äntligen resultatet från Finalomgången!
Grattis till Robin som tog segern i rejsas Porscheliga säsong 10! Bra jobbat!!! ![]() ![]() ![]() Tack alla för en jättekul säsong. Vi får se vad som händer framöver kommande säsonger. ![]() ![]() ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3087 besök totalt |