| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Mantorp 8 maj 2010
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 8 besök senaste veckan (23344 totalt) |
|
Mantorp 8 maj 2010
Hej alla sugna gatbilsåkare! Nu är det dags att anmäla sig till den 8 maj på Mantorp. Det gäller bara BMWSC och Audi klubben! anmälan gör här: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Välkommen!
_________________ Fredrik Regnell BMW 318d kombi |
||||
|
|
||||
|
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
|
Re:
Till mantorp har nog tobbe & johan fått i moroten
Men ha skulle väl prioritera en inte allt för rund ring i år
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Anmäld till kurs och banträff!
Snabb fråga till er som vet. Är det ok att betala den 25e (27de är sista dagen), eller förlorar man platsen om det blir fullt innan, fast man är anmäld? Hade passat väldigt bra att det det efter lönen eftersom det är båda avgifterna
_________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||
|
Härligt att man inte glöms men jag blir åskådare folks!
Har i två omgångar mailat medlemsansvarig på SC sidan utan att få något svar? (med långt mellanrum dessutom) Micke vet du om mailen är ok eller har ansvarig bara hamnat i koma? Ser framemot att få träffa alla tokar på MAntorp och än mer att få se cupens alla nya deltagare. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Kolla detta med vår sekreterade tobias men jag gissar att det ska vara ok Hans kontaktuppgifter hittar du här. http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Re: Anmäld :-)
Då slipper jag ringa och påminna alltså ; -) Tur att man kan surfa med mobilen nu för tiden eftersom man sitter på landet i skåne hela helgen långt från närmsta dator... Hoppas man hinner klart med allt man vill göra med bilen bara. Längtar! _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Mantorp 8 maj 2010
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 8 besök senaste veckan (23344 totalt) |