Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3603 besök totalt |
2010-06-05--06 A-sprintkörning Hasslösa flygfält (Lidköping)
Rejsa.nu inbjuds till A-sprintkörning tillsammans med Porsche Club Sverige. 10 platser finns till förfogande! Det är få deltagare så det blir mycket körning ![]() För mer information och anmälan, se: http://www.944sverige.com/forum/view Välkomna! Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||||
Re:
osäker på vad du menar men kraftigt förenklat så träffas vi, kör slalom, ljuger en del, utbyter erfarenheter, provar varandras bilar, åker med varandra i banan, äter middag tillsammans och sedan är det fest på stadshotellet..... och nästa dag börjar vi om från början men avslutar med prisutdelning kl 16. Klart du skall komma ![]() Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
"och nästa dag börjar vi om från början men avslutar med prisutdelning kl 16."
Två dagar slalom, oemotståndligt! Men får jag inte vara med på den "riktiga" slalombanan med min M3? Eller hur menas det: "På Hasslösa blir det slalomtävling för alla med Porsche (övriga har chans att köra en "prova-på bana" som är tidningen Automobils A-sprint)" _________________ ![]() |
||||
Har jag förstått det rätt får du inte vara med i själva tävlingen,
när den är slut brukar det dock alltid finnas gott om tid över och då finns säkert möjligheten att köra även i "tävlingsbanan". Rätt mig om jag har fel Rikard! Grattis till CSL:en Magnus, drömbil! ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
Re:
Självklart är man utanför tävlan. Men prova (slalom)banan vill man ju. Så många gånger det går ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Magnus Dyker du upp så fixar vi allt enligt dina önskemål. Det kommer även en 996 cup som det går att åka med i banan och du får gärna prova min bil i den "officiella" banan om du lovar att inte vara snabbare än mig ![]() Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||||
Re:
Magnus går utanför kvoten så det finns fortfarande 10 platser kvar för rejsa-anhängare. Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||||
och jag vill testa mina nya fjädrar NUUUU!
![]() Vi är tre som halkade med innan detta rejsaupprop, Falcor, Magnus Lidholm och jag, men annars verkar det väldigt tunnt med rejsianer. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Re:
Jag är med. ![]() _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
Kul att lite rejsianer dyker upp!! Kör ni på lördagen eller söndagen?
För egen del blir det söndag om bilen fortfarande är hel ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Jag kommer bara att vara där på lördag, på söndag blir det sociala aktiviteter med personer som inte förstår tjusningen med att stå och titta på ett nedlagt flygfält en hel dag.
![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Tveksamt om min lille Compact passar i sällskapet men jag kommer definitivt och kikar på lördagen!
![]() |
||||
Re:
Då kan vi ha en liten faktiskt träff också ![]() _________________ Magnus Lidholm |
||||
Re:
Det är klart att den passar, varför skulle den inte göra det, anmäl dig nu! ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3603 besök totalt |