| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup anmälan till Anderstorp 3 Juli
|
1, 2 >> 4227 besök totalt |
|
Re:
Japp
Nä snarare att ni får sitta & slita på F5 en hel timme i västa fall _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Hur skall jag klara mig? Får bli ett stycke ALLERS sommarkryss till rakan mao!
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Anmäld
Nu är jag anmäld till Anderstorp.
Jag bommade Gelleråsen för att jag hade problem att få ihop bilen. >
Jag har en del kvar men det ska jag hinna, bara skruva på.
Ska bli väldigt kul, hoppas det blir bra väder. _________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I
|
||||||
|
Re: Anmäld
Har du haft problem med bilen? _________________ olof Johansson |
||||||
|
Bara att skruva på själv ska jag montera motor & bygga klart nytt elsystem i helgen(får se om
det blir lika bra som det blev på ritningen på 1m2 papper
||||||
|
Jag hade en hel del problem med både det ena och det andra, men du är jag förhoppningsvis på spåret. Jag skruvade varje kväll sista veckan och lördagkvällen innan gav jag upp 23,30 när jag såg att jag inte skulle ha en chans. Jag har gjort en del uppdateringar och jag var lite optimistisk med att tro att jag skulle hinna allt innan Karlskoga. Jag ska skriva lite i min tråd om det när jag har lite tid över. Vi ses i Anderstorp.
_________________ Peter Henblad Awimex Elcentral BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I
|
||||||
|
MINI Cups samarbetspartner Rent-a-chef kommer med hospitalitytält.
Djungeltrumman meddelar att det kommer att serveras diverse kulinariska läckerheter. Bla lammkött och surkål. Perfekt på en BMW-träff
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Anmälningarna till cupen på Anderstorp har börjat droppa in
hittills har vi fått in 11st 7st i Standard 3st i Modifierad 1st i Special Standard har bra uppslutning men i de övriga tunt tills vidare. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Anmälningarna till cupen på Anderstorp har börjat droppa in
hittills har vi fått in 15st 8st i Standard 4st i Modifierad 3st i Special Nu när fler anmälningar droppat in räcker det inte att kommat till start i special längre för att ta förstaplatsen
||||||
|
Re:
Startavgift skall vara BMW Sport Club tillhanda senast 20100624 _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Cup anmälan till Anderstorp 3 Juli
|
1, 2 >> 4227 besök totalt |