| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Gelleråsen 9 oktober, BMW Cup final, Gatbilsträff & Party!
|
1, 2, 3, 4, 5 >> 13681 besök totalt |
|
Gelleråsen 9 oktober, BMW Cup final, Gatbilsträff & Part
Då var det dax för nästa träff! Vi hoppas på väldigt god uppslutning under hela dagen och kvällen på säsongens sista träff
Gatbilskörning, BMW Cup final, Årsmöte och den traditionsenliga avslutningsfesten står på programmet
Audi & Mini såklart inbjudna
Mer detaljer kommer inom kort, smakprov:
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Härligt!
Får jag bara bytt min koppling är jag på plats. En synpunkt angående festen dock, snälla strunta i band/musik. Imho verkar (nästan) alla ändå vara intresserade av att prata av sig hela säsongen. Det är svårt/oartigt att göra om det står någon och spelar.
Dessutom minskar kanske risken för "luckor" då. _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Kan bara hålla med, vems idé var det på Grannen? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Re:
Det var vår! Party i ACS regi betyder fest med allsång och dans på borden, vi undviker ju helst att prata med varandra! En fest utan luckor är ingen fest.......
Syns på Gelleråsen! _________________
|
||||||
|
Re:
Hehehe....ingen fara. Jag är ofta toastmaster. Begär bara inte att jag skall komma ihåg vad jag gör.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Taget
...ingen fara, ingen annan vet heller vad de gör så varför ha högre krav på toastmaster'n?
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Får man komma och prova bilen(bmw E30 327T) på gatbilskörningen, utan att vara medlem?
Vart kan man läsa vad för regler som gäller för en (vässad)gatbil? _________________ Jonas Holmblad Skam den som ger sig! BMW E30 S50B30 turbo Mitsubishi EVO 3 x2 BMW E36 M3 3.2 |
||||||
|
Re:
Nej, inte utan att bli medlem. Men det blir man lätt.
Regler om hur din bil skall vara finns här: www.bmwsc.com Med ledning av din korta beskrivning av bilen - E30 327T - antar att du bytt motor till en 2,7 liters turbo? om du bytt motor måste bilen vara inregisterad med den nya motorn. Eller är det en dieseltouring? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Det kommer snart ändras av webbmastern.. . Det är Gelleråsen som gäller. Tryckfelsnisse finns hos alla
_________________ olof Johansson |
||||||
|
Re:
Anmälan är ej öppnad ännu så använd inte Anderstorpsanmälan som ligger ute, den anmälan hamnar inte på gelleråsen. Så ni som redan skickat in på Anderstorpsanmälan, anmäl er igen när Gelleråsen öppnar. |
||||||
|
Kan man bli medlem 2011 & vara med på denna träff? Jag har just fått iordning den gamla 323an...
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||
|
Erbjuds det nån sportclub rabatt på hotellet eller så? Vill ju gärna boka i tid, därför jag frågar nu, står lite i valet och kvalet om man skulle åka upp på fredagen redan, tänkte vara med som arrangör och blir lite tröttsamt att åka halv 5 härifrån för att sedan gå på party på kvällen
, ok att jag är ung men nån måtta får de va
_________________ Viktor Starkman |
||||||
|
Re:
Hej! Du måste tyvärr betala medlemskapet för 2010 för att vara med på denna träff, hur du gör det kan du läsa på: http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/37 Gör detta omgående om du ska vara med på träffen. Mvh, Lars-Åke Waldemarsson, gatbilsrepr. BMW SC _________________ Lars-Åke Waldemarsson BMW SC #180 BMW CS #05432 Bil: BMW 318is 1990 Däck: 195/55R15 Direzza 02G Soft Belägg fram & bak: PFC 06 |
||||||
|
Re:
ok, då är det ju egentligen bara att boka på karskoga hotell då, fast måste först bestämma mig om jag ska va lat=sösa pengar eller vara morgonpigg o spara pengar, inte lätt
_________________ Viktor Starkman |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Gelleråsen 9 oktober, BMW Cup final, Gatbilsträff & Party!
|
1, 2, 3, 4, 5 >> 13681 besök totalt |